رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه به خانواده و برگزاری کنگره‌های مختلف برای ارائه دستاوردهای پژوهشی، گفت: با رصد جوانان و به کارگیری نتایج به دست آمده از بررسی‌ها به سمت برنامه‌ریزی و اصلاح طرح‌های مربوطه حرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 12 March 2018

دکتر محمدرضا فضلی در کنگره جوانان و خانواده چشم‌انداز آینده که روز گذشته (یکشنبه، 20 اسفندماه) در اهواز برگزار شد، درخصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: در سال 96 مرکز مطالعات 6 همایش ارائه یافته‌های پژوهشی در 6 منطقه با مشارکت ادارت کل ورزش و جوانان در مناطق برگزار شد که ششمین کنگره مدیریت ورزشی به میزبانی گلستان بوده است.

وی افزود: همچنین پنجمین همایش هفته پژوهش با تجلیل از 11 استان برتر فعال در بندرعباس در حوزه فعالیت‌های پژوهشی برگزار شد. طرح‌های پژوهشی که در سامانه سمات وزارت علوم ثبت شده بودند 71 کد پایان طرح دریافت کردند. همچنین حمایت از 75 رساله و پایان‌نامه و مشارکت 130 استاد دانشگاه از 31 استان کشور در حوزه مسائل پژوهشی از جمله مصادیق همکاری وزارتخانه با دانشگاه‌ها هستند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال 97، برگزاری هفتمین کنگره مدیریت ورزشی به میزبانی آذربایجان شرقی در تبریز و دومین همایش یافته‌های پژوهشی استانی در برنامه‌های ما است. حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استان‌هایی که هرکدام نقش موثری در المپیک 2020 دارند نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که را دنبال می‌کنیم.

فضلی خاطرنشان کرد: در مرکز مطالعات با رصد جوانان و به کارگیری نتایج به دست آمده از بررسی‌ها به سمت برنامه‌ریزی و اصلاح طرح‌های مربوطه حرکت می‌کنیم. خانواده سلول حیاتی اساسی اجتماع و مورد توجه رهبری و نظام است.

وی ادامه داد: تاخیر ازدواج و فرزندآوری، ظهور شکل‌های روابط دو جنس، غرب‌گرایی و الگوهای مدرن، افزایش نرخ طلاق، فردگرایی، تزلزل سازمان‌های اجتماعی که مسئولیت خانواده‌ها را در حوزه‌های مختلف دو چندان کرده است و تاثیر شبکه‌های اجتماعی مواردی هستند که نشان از لزوم برگزاری چنین کنگره‌هایی برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دارند.

رئیس مرکز مطالعات پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: خانواده و سلامت جوانان، خانواده و ازدواج جوانان و خانواده و اخلاق از جمله محورهای این کنگره هستند. امیدواریم در این کنگره نظرات و پیشنهادات مختلف را در حوزه جوانان دریافت کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار