بقلم عبدالرحمن نیک سرشت
کد خبر: ۵۷۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 11 March 2018

ارزنده ترین سنت حسنه این است که اگر کار خوبی از سوی دوستان، برادران و حتی دشمنان و مخالفان خود دیدیم صرفنظر از این که در پیشینه ی روابط آنها با ما چه گذشته است، جوانمردانه آن است که در بیان آن خوبی ها هیچ اکراهی نداشته باشیم.

روز جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ؛جشنواره ی بزرگ صلح و دوستی به پیشنهاد آقای دکتر هدایت الله خادمی نماینده ی مردم ایذه و باغملک، و به میزبانی جمعیت زادبوم گرایان استان خوزستان برگزار شد.

با اشاره به ارزش معنوی کار خیرخواهانه ای که در بلندای آسماری به همت یک نماینده مجلس برای رهایی یک شخص فرهنگی در بند قانون انجام پذیرفت در حقیقت این چنین کارها از جمله قوی ترین حس انسانی در دنیا محسوب می گردند، که توسط مردان و زنان بزرگ به ثمر می نشینند که آن خیرین دائما مشعول کار خیرند و امیدواریم روزبروز فرهنگ کارهای عام المنفعه گسترش یابد.

هدایت الله خادمی در روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در روز جشن صلح و دوستی اظهار کرد؛ ما با همت خیران و برخی از مسئولان برای آزادی یکی از زندانیان شاهنامه خوان این دیار، جشن گلریزان ترتیب داده تا همه ی مردم خوزستان و بویژه رسانه های گروهی بتوانند نقش مهمی در فرهنگ سازی و جلب مشارکت خیرین را برای حضور فعال در این قبیل جشن ها که در راه کمک به زندانیان جرائم غیر عمد باشد قدم بردارند.

والسلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار