مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور خبر داد:
مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: پیش بینی می شود چهار هزار خادم الشهدا در سال جاری و آینده به مدت ۴۵ روز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.
کد خبر: ۵۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 11 March 2018

محمد حاجی رحیمی با تاکید بر اینکه خادمان شهدا بهترین ظرفیت برای تولید آثار ادبی و هنری دفاع مقدس در جشنواره سرزمین نور هستند، عنوان کرد: اعزام خادمین شهدا از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوگاه های راهیان نور از ابتدای اسفند ماه سال جاری آغاز شده، این روند تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت؛ این برنامه در قالب چهار دوره ویژه برادران و پنج دوره ویژه خواهران انجام می شود؛ پیش بینی شده چهار هزار خادم در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برای ارسال آثار فرهنگی و هنری به این جشنواره تصریح کرد: اگر چه جشنواره ملی سرزمین نور همه ساله به منظور جمع آوری آثار ادبی و هنری زائران راهیان نور با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت برگزار می شود، اما باید این موضوع را نیز مد نظر داشت که حضور خادمان شهدا، بهترین ظرفیت برای تولید آثار ادبی و هنری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به شمار می رود.

حاجی رحیمی گفت: شرایط لازم برای ارسال آثار ادبی و هنری خادمین الشهدا به جشنواره ملی سرزمین نور فراهم شده، اما طراحی و راه اندازی یک سیستم متمرکز به منظور دریافت آثار ادبی و هنری به این جشنواره ملی، امری ضروری است؛ زیرا خادمان، بیشترین مدت حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را دارند.

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بر وجود آمادگی لازم برای برگزاری جلسات هم اندیشی با مسئولان جشنواره سرزمین نور به منظور ارائه راهکاری مناسب برای تعریف سیستم متمرکز دریافت آثار ادبی و هنری خادمان شهدا به این جشنواره، خبر داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار