رییس فدراسیون وزنه‌برداری:
رییس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این‌که برای سپردن میزبانی جام فجر سال آینده به خوزستان فعلا تصمیم نگرفته‌ایم، گفت: پس از بررسی نقاط ضعف و قدرت تورنمنت جام فجر اهواز، درخصوص سپردن میزبانی سال آینده به خوزستان تصمیم‌گیری می‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 11 March 2018

علی مرادی در خصوص کیفیت "جام فجر" اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات از نظر کمیت خوب بود و کیفیت کار از نظر رقابتی نیز بالا بود. تمام برنامه ما این است که در راستای اهداف و منافع ملی و از همه مهم‌تر برای اعتلای نام کشور در دنیا اقدام کنیم که خدا را شکر در تمام این زمینه‌ها موفق بوده‌ایم.

وی درباره محاسن برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: سطح برگزاری این رقابت‌ها حتی از قاره‌های آسیا و اروپا نیز بالاتر بود. مدعوین ویژه‌ای به این تورنمنت دعوت شدند، ضمن این‌که کلاس‌های آموزشی در کنار این رقابت‌ها برگزار شد که در کمتر جای جهان چنین کلاس‌هایی را داریم. از این جهت نیز باید به میزبانی خوزستان که یکی از استان‌های تاثیرگذار ما در وزنه‌برداری است، خسته نباشید گفت.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری بیان کرد: این مسابقات انعکاس خوبی در سطح بین‌المللی داشت و از دیگر محاسن آن می‌توان به حضور تیم خوزستان در این رقابت‌ها که تماما از وزنه‌برداران بومی تشکیل شده بود، اشاره کرد. این موضوع در کمتر رشته‌های ورزشی دیده می‌شود.

وی افزود: این مهم نشان می‌دهد که کارهای زیربنایی خوبی در استان انجام شده است و خوزستان اکنون شاهد ماحصل آن است؛ در بدنه تیم‌ملی نیز این استان حرف‌هایی برای گفتن دارد.

مرادی در پاسخ به این سوال که چرا سطح کیفی این تورنمنت در مقایسه با رقابت‌های سال گذشته پایین‌تر بود؟ گفت: 9 کشور از جمله روسیه، چین و قزاقستان به دلیل دوپینگ از حضور در مسابقات محروم هستند و مطمئنا سال‌های آینده که مشکل این کشورها حل شود به این رقابت‌ها دعوت می‌شوند. به هر حال علت پایین بودن سطح کیفی این مسابقات، عدم حضور این کشورها بود.

وی در پاسخ به این سوال که میزبانی اهواز را چطور دیدید و آیا درست است که در سپردن میزبانی سال آینده جام فجر به اهواز دچار تردید هستید؟ گفت: در خصوص این موضوع باید صحبت کنیم و در حال حاضر تصمیم نگرفته‌ایم. باید نقاط ضعف و قدرت این تورنمنت بررسی شود تا بر اساس بررسی‌های همه جانبه نسبت به برگزاری یا عدم برگزاری این رویداد در اهواز تصمیم‌گیری کنیم. من از زحمات مسوولان خوزستانی برای برگزاری این دوره قدردانی می‌کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار