هفته پنجم و پایانی مسابقات اسبدوانی کشور در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 11 March 2018

این رقابت‌ها 19 اسفندماه در شش کورس به میزبانی اهواز برگزار شد.

در کورس اول نیوشا بهزادی با اسب "الینا بهزادی" از اهواز، مهدی شمس سالاری با اسب "ویکتور اطلسی" از لرستان و آرش لیاقت با اسب "نیله لیاقت" از رامهرمز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کورس دوم نیز غیاثی با اسب "ورساچ" و میثم کرد با اسب "ویکتور حسنی" هر دو از شوش اول و دم شدند و فرزان فیض عسکری با اسب"ونوس" در مکان سوم جای گرفت.

در کورس سوم علی سعدی با اسب "وانیا" از دزفول، اصغر ترابی با اسب "وال ترابی" از اصفهان و اصغر محمدی با اسب "نیلمان" از خرم آباد عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس چهارم نیز محمدرضا خادمعلی با اسب "ویکتور بهروزی" از دزفول اول شد، محمد لویمی با اسب"لوئی طویهی" از اهواز در مکان دوم جای گرفت و امین آهوصحرایی با اسب "ونوس قنبری" از دزفول مقام سوم را به دست آورد.

در کورس پنجم حمید رضایی با اسب "ولوو رضایی" از یزد، ملاعزیز هلاکوپور با اسب " وارث هلاکو" از شوش دانیال و حامد هندی‌قماشی با اسب " نرون ستوده‌نیا" از دزفول عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کورس ششم نیز افشین مسیح‌پور با اسب "میداس" از اهواز، حسین راستگویان با اسب " نئولیا" از یزد و مسعود محمدپور با اسب " نابودگر مسعود" از شوش دانیال مکان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اسبدوانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار