استاندار خوزستان گفت: بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا در اهواز احداث می شود تا برای مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی مشکل خاصی نباشد.
کد خبر: ۵۷۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 11 March 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام فجر اهواز، اظهار کرد: مسابقات به صورت بسیار خوب برگزار شد. همچنین پشتیبانی، میزبانی و تیم های شرکت کننده نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بود.

وی بیان کرد: جا دارد از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون وزنه‌برداری و شرکت مناطق نفت خیز جنوب بابت تلاش‌های بسیاری در برگزاری این رقابت‌ها داشتند. خدا را شکر همه از جمله فدراسیون رضایت کاملی از میزبانی و سطح مسابقات داشتند.

استاندار خوزستان گفت: کلاس‌هایی که در حاشیه این رقابت‌ها برگزار شد نیز برای ما ارزشمند بود. این کلاس‌ها به دانش و توان استان می‌افزاید.

وی بیان کرد: در گذشته بخش عمده‌ای از تیم ملی وزنه‌برداری ایران از خوزستان بود اما به دلیل یک سری غفلت‌ها و مشکلاتی که پیش آمد، این موضوع به تدریج رنگ باخت . با کار زیرساختی که آغاز کرده‌ایم، امیدواریم که طی چند سال آینده، روند خوب گذشته تکرار شود و بتوانیم شاکله تیم ملی را تشکیل دهیم.

شریعتی گفت: ما این امتیاز را گرفته‌ایم که مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر را در اهواز برگزار کنیم و به همین دلیل تصمیم داریم بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا را در اهواز احداث کنیم تا برای مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی مشکل خاصی نباشد. به زودی نیز اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار