رئیس هیأت گلف استان قم خبر داد
رئیس هیأت گلف استان قم از آغاز رقابت چهار گلف‌باز با تجربه و عنوان‌دار قم در مسابقات گلف قهرمانی مردان ایران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 09 March 2018

به گزارش تابناک قم،رضا دلاوری،اظهار کرد: تیم گلف مردان هیأت قم به منظور حضور در رقابت‌های کشوری جام یادواره زنده‌یاد حسین‌پور راهی جنوب ایران و استان خوزستان شده و از امروز در شهر اهواز برای کسب عناوین برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه جمعی از بهترین‌ها و چهره‌های با تجربه گلف قم در ترکیب این تیم عضویت دارند، بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم منتخب هیأت گلف قم متشکل از علی منفرد، علی ملک‌لی، محسن جباری و حمید منصوری به سرپرستی مجید کربلایی به میدان رفته است.

رئیس هیأت گلف استان قم سپس به برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیأت ورزشی برای برگزاری یک رقابت استانی اشاره و ابراز کرد: مسابقات مینی‌گلف آقایان به مناسبت هفته درختکاری در روز دوشنبه 21 اسفند ماه از ساعت 19 در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در دو بخش مبتدی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه چند رشته دیگر از جمله بهکاپ و وودبال نیز زیر مجموعه هیأت گلف استان قم هستند، هفته گذشته یک دوره رقابت‌های وودبال قهرمانی مردان و بانوان قم نیز برگزار کردیم و شرکت کنندگان در سه زمین برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم رقابت کردند.

دلاوری افزود: این پیکارها با استقبال خوب ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان به شکلی جذاب و در سطحی بالا به انجام رسید و در بخش بانوان و پس از یک راند مسابقه به ترتیب نجمه انصاری با اسکور 17، فاطمه محمدی با اسکور 21 و خانم‌ها نرگس جعفری و زهرا عابدینی با اسکور 22 مقام‌های اول تا سوم مشترک مسابقات را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش آقایان و پس از دو راند مسابقه به ترتیب حمید منصوری با اسکور 32، مجید کربلایی با اسکور 36 و محسن جباری با اسکور 36 اول تا سوم شدند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار