مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: روند توسعه خوشه‌های صنعتی استان بویژه خوشه سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی که تبدیل به انجمن شده است، نسبت به برنامه‌های توسعه‌ای کشور بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 07 March 2018

اخلاق محمدیان در آئین افتتاح و رونمایی از منطقه فناوری انرژی خوزستان که امروز ( 16 اسفندماه) در مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک‌های صنعتی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال 83 نخستین خوشه های صنعتی خوزستان شکل گرفتند و خوشه خرما، تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، ادوات کشاورزی و غیره که بسیار موفق هستند فراز و فرودهای بسیاری را طی کردند و بویژه در دو سال اخیر که ایده تشکیل چنین منطقه‌ای شکل گرفت می‌توان گفت امروز شاهد به بار نشستن زحمات و پیگیری‌های متولیان این منطقه و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط هستیم.

به گزارش "تابناک" وی ادامه داد: خوزستان استانی برخوردار از ظرفیت‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری است که به فعلیت در آوردن این ظرفیت‌ها مستلزم شبکه سازی و تدوین استراتژی در حوزه‌های مختلف است که یکی از این حوزه‌ها نفت و گاز است. خوشبختانه با افتتاح منطقه فناوری انرژی استان شاهد شکل‌گیری یک شبکه بسیار منسجم و هدفمند در راستای ارتقای سطح کیفی صنعت و تدوین دانش فنی هستیم.

محمدیان تصریح کرد: توسعه خوشه‌های کسب‌وکار زمینه‌ساز افزایش صادرات، رقابت‌پذیری، هم‌رسانی فناوری و غیره می‌شود. بنابراین این امر در حوزه وظایف بسیار حائز اهمیت و نرم‌افزاری شرکت شهرک های صنعتی استان است.

عضو شورای راهبری منطقه فناوری انرژی خوزستان تصریح کرد: امیدواریم این منطقه بتواند با هم‌افزایی و هم‌پوشانی نظام مبادلات پیمانکاری فرعی خوزستان، توجهات و تقاضاها را به سمت و سوی توانمندی‌های بخش خصوصی و صنایع کوچک و متوسط که مولد اشتغال و تولید هستند متمرکز سازد.

به گزارش تابناک، در آئین افتتاح و رونمایی از منطقه فناوری انرژی خوزستان 6 تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان عامل این منطقه و پژوهشگاه صنعت نفت، جامعه ممیزی و بازرسی ایران، دانشگاه شهید چمران، پارک علم و فناوری خوزستان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار