مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز :
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز، جزئیات نخستین پارک ترافیکی اهواز را تشریح کرد و گفت: با توجه به اعتبارات، این پارک در سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 05 March 2018

 

جزییات نخستین پارک ترافیکی اهواز/احداث دو پارک بانوان جدید در برنامه است

حمید امیری‌فرد اظهار کرد: با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مسائل حمل و نقل، ترافیکی و آشنایی با فرهنگ ترافیکی، نخستین پارک ترافیکی اهواز راه‌اندازی می‌شود. جانمایی و مکان‌نمایی این پارک که هم‌اکنون مراحل نخست راه‌اندازی خود را می‌گذراند، بر عهده سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز و عملیات اجرایی و آموزشی بر عهده معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز است.

وی ادامه داد: مکان‌یابی نخستین پارک ترافیکی اهواز در روزهای اخیر انجام شده است. این پارک در پارک مالیات واقع در منطقه گلستان راه‌اندازی خواهد شد و فعلا زمینی به مساحت 5 هزار متر تا یک هکتار برای آن برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز افزود: دانش‌آموزان 12 سال به پایین، گروه هدف نخستین پارک ترافیکی اهواز هستند. در کنار آموزش مسائل ترافیکی و فرهنگ رانندگی به دانش‌آموزان، با توجه به قرارگیری این پارک در پارک مالیات، دانش‌آموزان احترام به طبیعت و اهمیت حفظ محیط زیست را نیز یاد می‌گیرند.

امیری‌فرد با بیان این‌که احداث نخستین پارک ترافیکی اهواز در راستای آشنایی دانش‌آموزان با حقوق شهروندی است، گفت: اعتبارات راه‌اندازی این پارک برای سال 97 پیش‌بینی شده است و بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که این پارک در سال آینده راه‌اندازی شود.

وی در خصوص نواقص و مشکلات دو پارک بانوان اهواز بیان کرد: این دو پارک، نواقص و مشکلاتی داشتند. با روی کار آمدن شهردار جدید اهواز، مشکلات پارک بانوان منطقه گلستان تقریبا حل شده است و همچنین حل مشکلات پارک شهروند از قبیل بحث فضای سبز، روشنایی و ... نیز در حال پیگیری است تا حل شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز ادامه داد: همچنین در برنامه پنج ساله توسعه شهرداری کلانشهر اهواز، احداث دو پارک بانوان جدید در شرق و غرب اهواز پیش‌بینی شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار