عضو شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، گفت: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان به شکل فوری اقدام عاجل کند.
کد خبر: ۵۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 05 March 2018

 

شهرداری برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان اقدام عاجل کند

جاسم موسی‌پور با اشاره به آسیب ناشی از حضور معتادان متجاهر و متکدیان معتاد در سطح شهر به منظر شهری، اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه عید نوروز هستیم، هم معاونت فرهنگی و هم معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز باید به شکل فوری نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان معتاد از سطح شهر اقدام عاجل کند. حداقل در زمان عید نوروز و تعطیلات این افراد ساماندهی شده باشند.

وی همچنین حضور کودکان کار را از معضلات اساسی شهر اهواز دانست و تصریح کرد: کودکان کار، مشکل بزرگ اجتماعی اهواز است. انتظار می‌رود با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی، محلی برای نگهداری این کودکان که در واقع آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند، مهیا شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در صورتی که هر چه سریعتر به این معضل رسیدگی نشود، شاهد افزایش تبعات آن و همچنین حضور بیشتر کودکان کار خواهیم شد. بنابراین رسیدگی فوری به این معضل بسیار ضروری است

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار