تذکر امروز ساری با استقبال گسترده فرهنگیان استان روبرو شد و پیام های مختلفی در این خصوص به تابناک ارسال شده است.
کد خبر: ۵۷۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 04 March 2018

در حالیکه در هفته های اخیر شاهد انتقاداتی از سوی فرهنگیان و شهروندان خوزستانی از وضع آموزش و پرورش استان بوده ایم، امروز علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس با تذکر به وزیر آموزش و پرورش، پیگیری مطالبات فرهنگیان و معلمان استان را وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش "تابناک"؛ تذکر امروز ساری با استقبال گسترده فرهنگیان استان روبرو شد و پیام های مختلفی در این خصوص به تابناک ارسال شده است.

از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر جمع آوری امضا برای طرح سوال و استیضاح بطحایی به گوش می رسد.

با این حال گفته می شود دوسه تن از نمایندگان استان با وجود انتقادات معلمان و فرهنگیان همچنان از وضع موجود حمایت می کنند!

پیشتر نوشته بودیم که سکوت و مماشات در قبال وضع کنونی می تواند شائبه هایی را ایجاد نماید، از همین رو در روزهای آتی بمنظور شفاف سازی مواضع نمایندگان استان و اطلاع فرهنگیان عزیز از موضع آنها مطالب و تحلیل هایی منتشر خواهیم نمود تا مشخص شود چه کسانی در صدد تایید وضع کنونی و یا عدم همراهی با خواست و نظرات جامعه فرهنگیان استان هستند.

تذکر شفاهی علی ساری نماینده اهواز به وزیر اموزش و پرورش

علی ساری امروز در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش از وضعیت نامناسب و بحرانی آموزشی در استان و عدم اهتمام وزارت خانه متبوع وی برای رسیدگی به وضع موجود انتقاد کرد.

نماینده اهواز در مجلس دهم طی تذکر دیگری به وزیر نیرو اظهار کرد: هم اکنون مدیران این وزارتخانه در استان در جهت حذف نیروهای بومی و متخصص تلاش می‌کنند که این امر توسط مدیران شرکت های توزیع استان و اهواز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار