کد خبر: ۵۷۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 02 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مصطفی کریمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از زمانی که ریاست فدراسیون ناشنوایان را بر عهده گرفتم، نزدیک یک میلیارد تومان این فدراسیون بدهی داشت که خوشبختانه به جز حضور موفق در المپیک ناشنوایان، دومین المپیاد ناشنوایان با حضور بیش از هزار ورزشکار در ۹ رشته ورزشی را در یزد برگزار کردیم و مسابقات قهرمانی کشوری در رشته‌های کشتی، والیبال و دوومیدانی نیز انجام شد. همچنین توانستیم بدهی یک میلیاردی را پرداخت کرده و ۱۹۸ میلیون تومان نیز به هیات‌ها و استانها کمک کنیم.
وی همچنین از بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی قدمت نزدیک به ۵۰ سال دارد که برای حفظ و نگهداری نیاز به بازسازی اساسی دارد. بنابراین امسال سعی کردیم با تزریق بودجه  ۷۰۰ میلیون تومانی بازسازی استخر این مجموعه ورزشی را که در اولویت بود به اتمام برسانیم. سال آینده نیز بازسازی سایر قسمت‌ها از جمله زمین چمن، سالن چند منظوره و خوابگاه را پیگیری خواهیم کرد. البته برای بازسازی این مجموعه ورزشی به ۲میلیارد و پانصدمیلیون تومان بودجه نیاز است که امیدوارم با حمایت‌های وزارت ورزش و با کمک اعضای هیات رئیسه بتوانیم بازسازی این مجموعه ورزشی را در سال آینده به اتمام برسانیم.
رییس فدراسیون ناشنوایان از اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به مسابقات آسیا و اقیانوسیه در اردیبهشت سال آینده به کره جنوبی و تیم کشتی آزاد و فرنگی به روسیه در خرداد ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه فدراسیون آماده‌سازی این دو تیم برای حضور هر چه موفق‌تر در این دو تورنمنت مهم است تا بتوانیم به جایگاه خوبی هم در فوتبال و هم در کشتی دست پیدا کنیم.
کریمی با بیان این که در اجرای تقویم ورزشی امسال عملکرد موفقی داشتیم، تصریح کرد: امسال هر آنچه که در تقویم ورزشی مصوب شده بود را صددرصد اجرا کردیم و کار باقی مانده نداریم. همچنین ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان بودجه امسال بود که از این مبلغ بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه را دریافت کردیم که امیدوارم مابقی بودجه نیز تا پایان سال واریز شود.
وی میزان بودجه پیش‌بینی شده برای این فدراسیون در سال آینده را ۴میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: البته برای پیشبرد بهتر ورزش ناشنوایان سعی خواهیم کرد معادل همین میزان اعتبارات را از طریق اسپانسر و کمک‌های مردمی سال آینده جذب کنیم.
رییس فدراسیون ناشنوایان اضافه کرد: هیات‌ها و استانها چون بازوان فدراسیون هستند و خروجی آنها به نفع ورزش ناشنوایان است، یکی از اهدافی که به دنبال آن هستیم کمک به هیات‌ها و استانهاست، به طوری که اگر تا پایان سال مابقی بودجه خود را دریافت کنیم معادل ۱۹۸ میلیون تومانی که قبلا به هیات‌ها و استانها کمک کردیم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد تا در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده خود با مشکل مواجه نشوند.
کریمی در پایان گفت: با توجه به این که یکسال و دوماه است که ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفتم، تلاش کردم موفقیت نسبی داشته باشم و برنامه‌های فدراسیون را با تمام مشکلات و دغدغه‌ها به خوبی اجرا کنم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار