کد خبر: ۵۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸ 27 February 2018
انتظار مردم از سازمان بازرسی خوزستان؛
  در ماههای اخیر یکی از مسائلی که بازتاب زیادی در فضای رسانه و محافل مختلف مردمی پیدا کرد ماجرای بکارگیری بگفته مدیرکل اموزش و پرورش ۳۲۰۰ نفر و بنا به برخی اخبار غیررسمی احتمالا بیش از این تعداد، انتقادات بسیاری را بدنبال داشت.
 
به گزارش "تابناک" بکارگیری این حجم نیرو آنهم پس از آغاز سال تحصیلی که می تواند نشان دهنده ضعف مدیریتی، ضعف برنامه ریزی و پیش بینی و تامین نیرو در یک فرایند کاملا قانونی پیش از اغاز بکار مدارس باشد، بدون تعیین یا اعمال ضوابط مشخص، شفاف، قابل ارزیابی و قانونی و آزمون و مصاحبه و...تعجب عمومی را برانگیخت بگونه ای که بسیاری از افراد هم معتقد به تضییع حق خود بودند. 
 
عدم برگزاری آزمون و رویه ای که از تبعیض جلوگیری کند باعث شد در موارد زیادی سلایق شخصی اعمال شود و گزارشات زیادی نیز به تابناک رسیده که برخی بستگان مسئولان در برخی شهرها بکارگیری شده اند که در روزهای اینده به انها خواهیم پرداخت.
 
در همین حال شنیده می شود سازمان بازرسی استان نیز به این موضوع بی توجه نبوده است.
 
درکل، مردم از سازمان بازرسی استان انتظار دارند از حقوق عامه دفاع کند و تظلمات آنان و هرگونه تخلف و تبعیض و یا اقدام خلاف قانون را بصورت جدی مورد برخورد قرار بدهند.
 
این را می دانیم که همیشه انتظار مردم رسیدگی و شفاف سازی و برخورد بدون اغماض با متخلفان است و البته با شناختی که از مسئولان دلسوز بازرسی کل استان و کشور داریم تردید نداریم در قبال تخلفات در هر مجموعه و لباس و مقامی برخورد و از حقوق مردم دفاع خواهند کرد.
 
اما این انتظار هم هست برای پاسخگویی به انتظارات مردم رسیدگی و برخورد شفاف و اطلاع رسانی لازم در این خصوص تسریع و در مورد موضوع خاص ابتدای مطلب هم قطعا ورود قانونی و اقدامات لازم در این زمینه باعث تحسین و امیدواری و اعتماد بیش از پیش به مجموعه نظارتی و بازرسی استان خواهد شد.
 
همچنین از اداره کل بازرسی استانداری و شخص استاندار محترم نیز این انتظار وجود دارد که از حقوق مردم دفاع کنند و در این زمینه سکوت نکنند چراکه پاسخگویی و رسیدگی به خواسته ها و انتقادات و اعتراضات و شکواییه های مردم انتظار محتوم مردم از دولت تدبیر و امید است که قطعا به این موضوع هم خواهیم پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار