مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش‌های روز گذشته گفت: این بارش‌ها تا امشب در مناطق شمالی خوزستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 25 February 2018

کوروش بهادری اظهار کرد: سامانه بارشی که دو روز پیش وارد استان خوزستان شده بود، فردا به طور کامل از استان خارج می‌شود. بارندگی‌های ناشی از این سامانه تا اواخر امشب در مناطق شمالی استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از روز دوشنبه، سامانه بارشی دیگری وارد استان خوزستان می‌شود که تا روز چهارشنبه در استان می‌ماند و از سامانه بارشی فعلی ضعیف‌تر است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روز گذشته بارش‌های بسیار خوبی در سراسر استان شاهد بودیم، عنوان کرد: به دلیل اختلال در سیستم‌ها، شب گذشته نمایشگرهای هواشناسی در شهر اهواز دچار مشکل شدند و نتوانستند وضع کیفی هوا را به طور صحیح و واقعی انعکاس دهند. بدین ترتیب نمایشگرها وضعیت هوا را به اشتباه نمایش دادند.

بهادری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، دهدز با 4 درجه سانتی‌گراد و آغاجاری با 22 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان خوزستان بودند. همچنین امروز دمای اهواز بین 13 تا 20 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار