سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور در اهواز برترین‌های خود را شناخت.
کد خبر: ۵۷۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 25 February 2018

 

شناخت برترین‌های مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور در اهواز

این رقابت‌ها از سوم تا پنجم اسفندماه با حضور ۱۱۰ بازیکن از ۱۸ استان کشور در شش رده سنی پیشکسوتان به میزبانی اهواز برگزار شد.

در بخش یک نفره رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، حامد شعبانیان از قم و غلامرضا زورمند از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و علی هفت برادران از آذربایجان شرقی و رضا هاتفی از یزد مشترکا سوم شدند.

در بخش دو نفره نیز حامد شعبانیان و محمدرضا مطیع از قم به قهرمانی رسیدند، غلامرضا زورمند از خوزستان و امیر خلیفه از فارس دوم شدند و علی هفت برادران و یونس اصغرزاده از آذربایجان‌شرقی و محمد قاسمی و قاسم لسانی از خراسان رضوی مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

در بخش یک نفره رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال نیز محمدرضا مطیع از قم به قهرمانی رسید، محمود نامداری از لرستان نایب قهرمان شد و احمد ناسوتی‌فرد از خراسان رضوی و سعید دلشادی از بوشهر عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش دو نفره، محمود نامداری و اسفندیار سوار از لرستان اول شدند، محمود علاماتی و علی آذری از زنجان در رده دوم جای گرفتند و مسعود الشریف و حمید مولاییان از اصفهان و احمدرضا حری از مرکزی و حسین رضایی از لرستان مشترکا سوم شدند.

در بخش یک نفره رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز حسن صالحی از خوزستان عنوان نخست را به دست آورد، فردین پاک‌نهاد از آذربایجان شرقی دوم شد و شاپور ایوبی از مازندران و علی اصغر عدل بند از فارس مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

در بخش دو نفره، فردین پاک نهاد از آذربایجان شرقی و حسن صالحی از خوزستان مکان نخست را به خود اختصاص دادند، سعید فربود و سعید غفارزاده از آذربایجان شرقی دوم شدند و ابراهیم راضی از فارس و علی محمد قاسمی از مازندران و شاپور ایوبی و بهزاد زراعتگر از مازندران مشترکا سوم شدند.

در بخش یک نفره رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال اسفندیار سوار از لرستان به قهرمانی رسید، سعید فربود از آذربایجان شرقی نایب‌قهرمان شد و ابراهیم راضی از فارس و غلامرضا رحیمی از اصفهان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش یک نفره رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال نیز مسعود مرادی از خراسان رضوی و اکبر شکوهیان از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و فتح‌الله طاهری از اصفهان و بهزاد آرمان‌فر از مرکزی مشترکا سوم شدند.

در بخش دو نفره، مسعود مرادی و محمد شریفی از خراسان رضوی به قهرمانی رسیدند، فتح‌الله طاهری و اکبر شکوهیان از اصفهان دوم شدند و محمود شفیعیون از اصفهان و عبدالرحیم حیاتی از خوزستان و ماشاالله محمدزاده از مرکزی و علی اصغر یوسفی‌یگانه از مازندران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش یک نفره رده سنی بالای ۶۰ سال، حسین هاشمیان از اصفهان و رضا باصری از فارس به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و علی‌اصغر یوسفی‌یگانه از مازندران و مجید فلک‌ناز از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

بخش دونفره این رده سنی برگزار نشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بدمینتون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار