عضو شورای شهر اهواز گفت:ساماندهی شهر ویژه میهمانان نوروزی در قیاس با دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور برابر نیست و بسیار ضعیف است.
کد خبر: ۵۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 25 February 2018

محمدرضا ایزدی اظهار کرد: ساماندهی شهر ویژه میهمانان نوروزی در قیاس با دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور برابر نیست و بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: در دیگر استان‌ها سازمان‌های گوناگون دست به دست هم داده و ویژه میهمانان نوروزی محل‌های تعیین و برای آنها چادر، آب آشامیدنی، برق، سرویس بهداشتی و نمازخانه تأمین می‌کنند که در اهواز اینگونه مسائل وجود ندارد.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: در شش ماه از آغاز فعالیت این دوره از شورای شهر دغدغه اعضای در چهار ماه نخست لایحه‌های خاک خورده شهرداری و در دو ماه اخیر نیز بودجه 97 و برنامه دوم توسعه پنج ساله است که به این دلیل فرصت جهت توجه به بسیاری از مسائل مهم اعم از میهمانان نوروزی مهیا نشد.

ایزدی با بیان این‌که شورای شهر اهواز بعد از شش ماه باتوجه به حجم کارهای عقب مانده، اکنون به نقطه شروع فعالیت‌های پیش‌روی خود رسیده است، عنوان کرد: در بودجه سال 97 ویژه گردشگری و میراث فرهنگی اعتبار 500 میلیون تومان برنامه ریزی شده تا در سال‌های آینده شاهد استقبال از میهمانان نوروزی باشیم.

وی با اشاره به این‌که سال‌های گذشته 200 میلیون تومان برای گردشگری و میراث فرهنگی اهواز تأمین اعتبار و از این مبلغ هیچ‌گونه استفاده‌ای به عمل نمی‌آمد، بیان کرد: امسال ویژه میهمانان نوروزی مشابه سال‌های گذشته به صورت بیمار خدمات دهی صورت می‌گیرد اما در سال آینده با ساماندهی خوب بین شهرداری و دیگر سازمان‌ها استقبال خوبی از مهمانان خواهد شد.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: نزدیک به 817 پروژه‌ نیمه تمام با پیشرفت کاری 10 تا 60 درصدی در سطح اهواز وجود دارد که سالیان بسیار رها شده بودند اما اتمام و بهره‌برداری این پروژه‌ها در سال آینده به عنوان دغدغه اعضای شورای شهر تبدیل شده است.

ایزدی بیان کرد: اولویت بودجه سال 97 اتمام و بهره‌برداری این تعداد پروژه است و پروژه‌های بزرگی نیز علاوه براین موارد تعریف خواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مهمانان نوروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار