رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان از مسدود شدن محور امیدیه - دیلم به دلیل بارندگی شدید خبر داد و گفت: زمان دقیق بازگشایی این محور مشخص نیست.
کد خبر: ۵۷۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 25 February 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر در کلیه محورها شاهد بارندگی هستیم ولی تردد وسایل نقلیه در سراسر استان به جز در یک محور، بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بر اثر بارندگی‌های شدید شب گذشته، کنارگذر فرعی واقع کیلومتر 10 محور امیدیه- دیلم، بعد از روستای تنگ جعفر تخریب شد و به دنبال آن ناچار به مسدود کردن این محور از صبح امروز شدیم.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: سال گذشته پلی که در این نقطه از محور امیدیه - دیلم قرار داشت بر اثر وقوع سیل تخریب شد و پل جدید به دلیل سهل‌انگاری ناتمام ماند و احداث نشد و اکنون کنارگذر مجاور این پل تخریب‌شده نیز دچار ریزش شده است.

دولتشاهی عنوان کرد: در حال حاضر برای وسایل نقلیه که قصد رفتن به استان بوشهر را دارند مسیر امیدیه - ماهشهر- هندیجان - دیلم و برای وسایل نقلیه به مقصد شیراز نیز مسیر رامهرمز - بهبهان، محورهای جایگزین محور مسدود امیدیه - دیلم هستند.

وی در خصوص زمان بازگشایی محور امیدیه - دیلم بیان کرد: درباره زمان دقیق بازگشایی این محور نمی‌توان اظهار نظر کرد و این مساله به وضعیت جوی بستگی دارد. در صورت تداوم بارش‌های فعلی قطعا نمی‌توانیم اجازه تردد از این محور را بدهیم.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: در حال حاضر شاهد آبگرفتگی به میزان نیم متر در محور امیدیه - دیلم هستیم. به گونه‌ای که این محور برای وسایل نقلیه قابل تردد نیست. در صورتی که بارش‌ها قطع و آب جمع‌شده در این محور فروکش کند می‌توانیم به وسایل نقلیه اجازه تردد بدهیم.

دولتشاهی اظهار کرد: همچنین از روز گذشته به دلیل احتمال ریزش کوه در محور اندیکا - تاراز، تردد اتوبوس‌ها در این محور ممنوع اعلام شده است. بنابر پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش برف در محور اندیکا - تاراز محتمل است و در این صورت ممکن است که تردد خودروهای سواری نیز در این محور ممنوع اعلام شود.

وی گفت: به کلیه رانندگانی که در محورهای شمالی استان خوزستان تردد می‌کنند توصیه می‌شود حتما زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند. همچنین به دلیل لغزندگی در بیشتر محورها، رعایت سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار