سرمربی تیم فولاد خوزستان:
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازهم می‌گویم باید تمرکز داشته باشیم و منظورم از انقلاب این بود که اگر قرار است سهمیه نگیریم به جوان‌هایم بازی می‌دهم.
کد خبر: ۵۷۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 24 February 2018

سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی با استقلال اظهار کرد: فقط یک دلیل داشت که به کنفرانس آمدم و آن‌هم این بود که از مردم خوزستان بابت چنین نتیجه‌ای که دور از ذهن بود عذرخواهی کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گفته بودم تا بعد از بازی سایپا صحبت نمی‌کنم اما چون باخت بدی آوردیم ترجیح دادم به نشست بیایم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده این شکست سنگین را جبران کنیم.

وی افزود: در هفده دقیقه چهار گل در بازی داشتیم و گل اول و دوم را بد خوردیم و درحالی‌که با زدن گل اول داشتیم به بازی برمی‌گشتیم گل سوم را نیز خوردیم که این از تیمی که این‌همه بازیکن باتجربه دارد دور از انتظار بود و ناچاریم این شکست را بپذیریم.

پورموسوی گفت: در بین دونیمه به بازیکنانم گفتم اگر نتوانید به بازی برگردید انقلابی در تیم انجام می‌دهم که همه متعجب شوند و هرکسی بخواهد برای فولاد بازی کند باید با همه وجود بازی کند و البته امروز همه دویدند و کسی کم‌کاری نکرد اما من بازیکنی می‌خواهم هم انرژی بگذارد هم تمرکز داشته باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: یک تیم بزرگ باید تا دقیقه نود بجنگد و امیدوارم بچه‌ها درک کنند و دربازی‌های باقی‌مانده و بخصوص بازی با سایپا جبران کنند.

وی درباره بازی ضعیف حسن بیت سعید گفت: همه بازیکنان ما مقصر هستند و درحالی‌که از تیم‌های خوب در دفاع بودیم در دو بازی اخیر شش گل دریافت کرده‌ایم و شیرازه ما پاشیده است که در این زمینه همه خطوط تیم مقصرند و من به‌عنوان سرمربی مسئولیت باخت را می‌پذیرم.

پورموسوی گفت: بازهم می‌گویم باید تمرکز داشته باشیم و منظورم از انقلاب این بود که اگر قرار است سهمیه نگیریم به جوان‌هایم بازی می‌دهم.

 

منبع: فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار