امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: مسئولان باید با حل مشکل واحد‌های تولیدی و با انتخاب مدیران سالم و کوشا، حقوق قشر محروم کارگران را رعایت کنند.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 23 February 2018

حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: مسئولان کشور در همه قوا باید بدانند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده پس آنها نیز باید با حل مشکل واحد‌های تولیدی و با انتخاب مدیران سالم و کوشا، حقوق قشر محروم کارگران را رعایت کنند.

وی با اشاره به حضور کارگران و پرسنل شرکت گروه ملی فولاد در نماز جمعه، خطاب به مسئولان دولتی و قضایی و نمایندگان مجلس، افزود: مشکلات را باید خودمان با تدبیر حل کنیم تا به تعبیر رهبر انقلاب، تبدیل به زخمی نشود که مگس بر روی آن بنشیند.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر خطر نفوذی‌ها در داخل کشور، گفت: ما به غیر از نفوذی‌ها، افرادی را در داخل داریم که به دلیل استحاله شدن و برج‌نشین‌شدن، دیگر درد محرومان را حس نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند ما پیشرفت بسیاری داشته‌ایم اما در بحث عدالت لنگ می‌زنیم. مسئولان مختلف باید این فرمایش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حاجتی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از خطرات اصلی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند ارتجاع از اهداف انقلاب است که به معنای آن است که برخی‌ها زندگی اشرافی را در پیش بگیرند و نسبت به قشر محروم جامعه بی‌تفاوت باشند.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه نیروهای انتظامی و بسیج در غائله خیابان پاسداران تهران، گفت: جمع ‌کردن اوباش کار ده دقیقه بود اما نظام اسلامی مدارا به خرج داد. اگر کسی فکر کند این افراد بدون چراغ سبز بعضی‌ها به میدان آمدند، تحلیل کاملی نداشته است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: به هر میزان به خطوط قرمز دشمن نزدیک‌تر شویم، فشار او افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به ناکام ‌ماندن فشار دشمنان، افزود: نتانیاهو در اجلاس امنیتی مونیخ، به ادعای خودش بال پهپاد شاهد را همراه خود می‌برد و در خطاب به وزیر خارجه ما می‌گوید که این متعلق به شما است.

حاجتی سرنگونی جنگنده اسرائیلی را شکستی بی‌سابقه برای اسرائیلی‌ها توصیف کرد و گفت: جنگنده اف ۱۶ به عنوان اسطوره نیروی هوایی‌ آنها که از آن به عنوان دست خدا یاد می‌کنند، در این جریان شکسته شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار