خرازی:
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ظرفیت و پتانسیل‌های لازم برای پرداختن به حوزه علوم شناختی در دانشگاه‌های استان خوزستان بالأخص در دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی‌شاپور وجود دارد.
کد خبر: ۵۶۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 22 February 2018

 

ظرفیت لازم برای پرداختن به حوزه علوم شناختی در دانشگاه‌های خوزستان وجود دارد

سید کمال خرازی امروز، سوم اسفندماه در نشست هم‌اندیشی راهکار‌های توسعه علوم و فناوری شناختی که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرط اصلی فعالیت در حوزه علوم شناختی، کار گروهی است و با توجه به اینکه این حوزه نیاز به تخصص‌های متفاوت دارد فعالیت‌های فردی در آن سودی نخواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی‌شاپور هر دو ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که باید با تدوین یک برنامه مدون زمینه‌های فعالیت این دو دانشگاه شناسایی و در راستای تقویت هرچه بیشتر آن اقدام کرد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ادامه داد: در آزمایشگاه نقشه‌برداری مغز تمهیداتی در نظر گرفته‌شده تا این آزمایشگاه به عنوان یک نهاد مستقل بتواند به تمامی دانشگاه‌های مختلف کشور خدمات‌رسانی کند.

خرازی عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نمی‌توان انتظار داشت تمامی امکانات در یک دانشگاه وجود داشته باشد و برای همین مساله باید فرهنگ کار جمعی میان اعضای هیات‌علمی و دانشجویان را ارتقاء دهیم.

در این نشست که با حضور اعضای هیات‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اعضا به بیان سؤالات و نظرات خود پرداختند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار