فرماندار حمیدیه:
فرماندار حمیدیه گفت: با اجرای طرح سنددار کردن منازل حمیدیه تعداد یک هزار و 829 پرونده تشکیل شد که از این تعداد به 768 پرونده متقاضی سنددار کردن منزل مسکونی رسیدگی شد.
کد خبر: ۵۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 20 February 2018

عاشور سواری پور در رابطه به سنددار کرد منازل حمیدیه، اظهار کرد: تاکنون منازل شهر حمیدیه فاقد سند ملکی بود که از طریق نمایندگی بنیاد مسکن استان در حمیدیه طرح سنددار کردن منازل شهر حمیدیه را فعال کردیم.

وی افزود: با اجرای طرح سنددار کردن منازل حمیدیه تعداد یک هزار و 829 پرونده تشکیل شد که از این تعداد به 768 پرونده متقاضی سنددار کردن منزل مسکونی رسیدگی شد.

فرماندار حمیدیه بابیان اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در قالب کارهای کارشناسی، بازدید از ملک توسط کارشناسان شهرداری، بنیاد مسکن و ثبت‌اسناد انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر برای تعداد 180 پرونده رأی نهایی صادرشده است که از این تعداد 120 پرونده در شرف کارهای پایانی هستند.

سواری پور افزود: که از تعداد 120 پرونده نهایی شده امروز تعداد 22 سند را به‌صورت نمادین تحویل مالکین دادیم.

وی با تأکید بر مقاوم‌سازی منازل روستایی در مقابل بلایای طبیعی گفت: مبلغ وام 20 میلیون تومان با کارمزد پایین به‌منظور مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار حمیدیه افزود: روستاییان از طریق مراجعه به بنیاد مسکن می‌تواند برای دریافت وام مقاوم‌سازی خانه‌های خود اقدام کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سند مالکیت ، حمیدیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار