منصور وهابی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت: خیر هانی گرمله‌ای ۱۷۵۰ متر زمین را به اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اهداء کرد و جذب ، چگونگی مشارکت در آموزش و پرورش در تاریخ ملت ایران اسلامی ریشه‌ای تاریخی و دیرینه دارد.
کد خبر: ۵۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 19 February 2018

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این امر مهم در حال حاضر در آموزش و پرورش منطقه نوسود با کمک خیرین نیک اندیش اهمیت شایان توجهی پیدا کرده است بهنوعی که جذب مشارکت‌های مادی و معنوی صاحبان خرد و اندیشه و افراد خیر یکی از محور‌های اساسی پیشرفت، توسعه و ترقی در آموزش و پرورش منطقه بوده و در گسترشکمی و کیفی برنامه‌ها تأثیر قابل توجهی را داشته است.

رئیس اداره آموزش وپرورش پاوه اظهار داشت:بدون تردید ذات آموزش و پرورش مشارکت جویانه است و بدون جذب مشارکت‌های مادی و معنوی مردم و خیرین گرانقدر تعامل و همراهی با ادارات به منزل مقصود نمی‌رسد.

وهابی تصریح کرد:ضروری است جهت رسیدن به اهداف والای تعلیم وتربیت و ارتقاء سطح علم و دانش آموزان و توسعه بالندگی در عرصه‌های مختلف ازنظرات افکار عمومی و مشارکت همه جانبهاولیاء و پتانسیل‌های منطقه به نحو مطلوب استفاده گردد تا انشا الله شاهد رشد پویایی برنامه‌های آموزش و پرورش بیش از گذشته در منطقه باشیم.

گفتگو از صهیب زربان

گف

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار