معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر:
معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر گفت: یک کار اساسی که باید در استان خوزستان انجام بگیرد آن است که خطوط و پست‌های برق باید به صورت دائم شست‌وشو شوند.
کد خبر: ۵۶۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 18 February 2018

سيد زمان حسينی در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و آمادگی برای تابستان ۹۷، امروز 29 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته شاهد شرایط نامناسب جوی در استان خوزستان بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که انجام گرفته بود با کمترین قطعی برق مواجه بودیم.

وی ادامه داد: در سه مرحله حدود 44 پست فوق توزیع استان خوزستان در مقابل ریزگردها ایمن می‌شوند و در این زمینه در مرحله اول این اقدام بر روی 14 پست در حال انجام است.

معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر تصریح کرد: در بخش خطوط اولین کاری که انجام شد، شست‌وشوی خطوط اهواز و اطراف اهواز بود. در خصوص خطوط 400کیلو ولت در حال برگزاری مناقصه هستیم تا کار تعویض مقره‌های خطوط 400کیلوولت را در استان خوزستان انجام دهیم.

حسینی عنوان کرد: یک کار اساسی که باید در استان خوزستان انجام بگیرد آن است که هم خطوط و هم پست‌ها باید به صورت دائم شست‌وشو شوند.

وی اظهار کرد: پست‌های انتقال، خطوط فوق توزیع و خطوط انتقال مختلفی در استان خوزستان توسعه پیدا کرده‌اند و متناسب با شرایط اقتصادی که وجود داشته است تعدادی نیز وارد مدار شده‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار