تیم‌های برتر رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور در اهواز مشخص شدند.
کد خبر: ۵۶۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 17 February 2018

این پیکارها از 25 بهمن‌ماه به مدت سه روز در سالن شهيد لركي شركت ملی حفاری برگزار شد.

در این مسابقات ورزشکاران 24 استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی رده سنی نوجوانان، خوزستان الف به قهرمانی رسید، خوزستان ب دوم شد و اردبیل عنوان سوم را به دست آورد.

در رده سنی جوانان نیز رفسنجان، قویدلان خوزستان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان، ملی‌حفاری در رده اول قرار گرفت، تیم شهید احمدی اسلام آباد نایب‌قهرمان شد و ملی‌حفاری ب در مکان سوم ایستاد.

در کلاس یک رده سنی پیشکسوتان نیز هیات خوزستان الف، مهدیس گناوه و هیات خوزستان ب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند، در کلاس دو نیز تیم سیمان خاش، هیات خوزستان ب و چهارمحال و بختیاری به عناوین اول تا سوم دست پیدا کردند، در کلاس سه یزد، پردیس نوین ملایر و سیمان خاش به ترتیب اول تا سوم شدند و در کلاس چهار هیات خوزستان به قهرمانی رسید و کردستان دوم شد. در این کلاس تیم سوم معرفی نشد.

همچنین جواد غلامی مقدم از خوزستان الف در رده سنی نوجوانان، کورش رفیعی از رفسنجان در رده سنی جوانان، شهریار احمدپور از خوزستان در رده سنی بزرگسالان و رضا سعدزاده از گناوه در کلاس یک، محسن کوش پا از خوزستان در کلاس دو، اصغر فضل‌الهی از مال‌میر در کلاس سه و محمد معصومی از خوزستان در کلاس چهار رده سنی پیشکسوتان، عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص دادند.

در این پیکارها کورش رفیعی از رفسنجان در رده سنی جوانان موفق شد در دسته 125 کیلوگرم با بلند کردن وزنه 235 کیلوگرمی رکورد کشور را پنج کیلوگرم ارتقا ببخشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پرس سینه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار