استاندار خوزستان کمک به ازدواج معلولان را باقیات صالحات دانست و گفت: حضور و فعالیت خیرین در این حوزه وظیفه ما را سنگین ‌‌‌‌‌تر می‌کند تا حتی‌الامکان شرایط زندگی این قشر را در خوزستان بهبود دهیم.
کد خبر: ۵۶۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 16 February 2018

غلامرضا شریعتی در جشن پیوند همدلان آسمانی ویژه ازدواج 100 زوج معلول که بعدازظهر امروز (جمعه 27 بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک این پیوندهای ازدواج، اظهار کرد: شرکت در این مراسم مایه مباهات است. از دست اندرکاران برگزاری این مراسم که کاری بسیار ارزنده و در واقع باقیات صالحات است، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: چنین کارهایی برای ما هم الگو است. حضور خیرین بزرگوار وظیفه ما را سنگین ‌تر می‌کند تا حتی‌الامکان برای بهبود شرایط استان خوزستان و شرایط زندگی در این استان تلاش کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم هر سال از جمع بیشتری از جامعه معلولان میزبانی و حمایت کنیم تا بتوانند به خانه بخت بروند و زندگی مشترک خود را سامان دهند و نیروهای مولدی برای جامعه خود شوند.

شریعتی ادامه داد: دست تمام عزیزانی که کمک و حمایت می‌کنند تا معلولان زندگی مشترک خود را تشکیل دهند، می‌بوسم و آنان را تکریم می‌کنم. امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم در چنین مسیری گام برداریم و حرکت کنیم.

وی افزود: جامعه‌ای که دوستی و نوع دوستی وجود داشته باشد، از بهترین جامعه‌ها خواهد بود. خداوند ما را آفریده تا در کار خیر از هم سبقت بگیریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار