همزمان با ایام فاطمیه
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای اهواز منتقل شد.
کد خبر: ۵۶۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 16 February 2018

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای اهواز منتقل شد.

آئین استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و خادمین شهدای استان خوزستان برگزار شد.

هم اکنون پیکر این شهدا در معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر حضور دارد و مردم خوزستان می‌توانند با مراجعه به این یادمان، شهدای گمنام را از نزدیک زیارت کنند.

به گفته ابراهیم امیری، مسئول امور شهدای گمنام خوزستان، همزمان با ایام عزاداری مادر سادات حضرت صدیقه‌طاهر(س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان خوزستان تشییع می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در دانشگاه پیام نور اهواز تشییع و تدفین شوند.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تشییع این 2 شهید گمنام در اهواز انجام شده و دانشگاه پیام نور این شهرستان لاله‌های بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس را در بر می‌گیرد.

امیری گفت: مراسم تشییع و تدفین این شهدای والامقام روز سه شنبه 30 بهمن‌ماه ساعت 8:30 صبح از میدان شهرک دانشگاه به سمت دانشگاه پیام نور مرکز اهواز انجام می‌شود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهدای گمنام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار