استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: ثبات شبکه برق استان در برابر ریزگردها با اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته حفظ شد و زیرساخت‌ها مانند سال گذشته آسیب ندید.
کد خبر: ۵۶۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 16 February 2018

دکتر غلامرضا شریعتی 26 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره و مسابقات کشوری فناوری‌های نوین در صنعت آب و برق گفت: این دوره از مسابقات از کیفیت خیلی خوب و مناسبی برخوردار بود و جا دارد از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به موج اخیر ریزگردها که از غلظت شدیدی برخوردار بود عنوان کرد: خوزستان روز سه‌شنبه وضعیت مناسبی نداشت و مردم با گردوخاک بسیار شدیدی مواجه شدند اما با توجه به اینکه امسال در زیرساخت‌های برق اقدامات خوبی شده بود پایداری و ثبات شبکه برق استان حفظ شد و مانند سال گذشته آسیب ندید و سایر زیرساخت‌ها با مشکل مواجه نشدند.

استاندار خوزستان افزود: ان‌شاءالله در خوزستان سرمایه‌گذاری گسترش یابد و زیرساخت‌های این استان در بخش‌های آب، برق و فاضلاب ارتقا پیدا کند البته دولت هم در این راه اهتمام جدی دارد و در یک سال و اندی اخیر وقت و انرژی زیادی گذاشته است.

وی بابیان اینکه خوزستان در طول تاریخ جزو اولین‌ها در کشور بوده است عنوان کرد: توسعه و پیشرفت در ایران ابتدا از خوزستان شروع شد؛ پیدایش نفت، اولین نیروگاه برق، اولین پمپ‌بنزین، اولین سیستم فاضلاب و ... از خوزستان شروع شد و به‌جاست که با این ظرفیت و این استان درزمینهٔ تکنولوژی و فناوری عقب نماند و پیشرو باشد.

شریعتی گفت: این جشنواره امیدی برای ما به‌عنوان نماد پیشرو بودن جوانان عزیز خوزستان برای مسائل تکنولوژی و فناوری است.

وی بیان کرد: به دلیل مشغله زیاد امکان حضور در این همایش برای من سخت بود اما چون قول داده بودم حضور پیدا کردم همچنین برای اینکه عرض تشکر و تقدیر از برگزارکنندگان بابت این کار ارزشمند و بروز و همچنین ابراز ارادت به شرکت‌کنندگان در این جشنواره داشته باشم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: چنین مسابقاتی را می‌توان در شهرهای مختلف برگزار کرد از سرکار خانم اسماعیلی هم تشکر می‌کنم که این برنامه‌ها را تشویق و حمایت کرد.

وی افزود: سال آینده که چهلمین سال پیروزی انقلاب است این مسابقات در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد و پیشنهادی که مطرح شد برای شرکت ۳۵ کشور آمادگی داریم تمام امکانات را فراهم کنیم و اقدامات لازم را انجام ‌دهیم. در همین راستا ستاد برگزاری تشکیل شود و از ماه آینده برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شود.

 

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار