رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک گفت: امسال بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل طرح فاضلاب شهرستان اندیمشک، اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 15 February 2018

علی رضا بنیادی‌فر اظهار داشت: توجه به توسعه خدمات شهری و تأمین رضایت شهروندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های امسال اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: به همین جهت طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه تأمین نیازهای شهروندان در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک طراحی و به اجرامی‌رسد تا مسیر توسعه اندیمشک بیش از گذشته، هموار شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک بیان کرد: یکی از این طرح‌ها، اختصاص اعتباری بالغ بر 320 میلیارد به جهت تکمیل طرح فاضلاب شهرستان اندیمشک است که به زودی و پس از مراحل قانونی، عملیات اجرایی این طرح شاخص عمرانی آغاز می‌شود.

وی گفت: در این طرح عمرانی، اولویت با تکمیل شبکه فاضلاب شرق جاده انقلاب و کوی جمهوری اسلامی اندیمشک بوده و با اجرای آن، عملیات تکمیل و شبکه گذاری مسیرهای اصلی و فرعی این مناطق آغاز و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسند و پس از تکمیل فاضلاب این مناطق، عملیات اجرایی احداث فاضلاب اندیمشک در مناطق شهری دیگر آغاز می‌شود.

بنیادی‌فر با اشاره به این که همچنین 140 میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: با اختصاص این اعتبار، طرح‌های عمرانی حوزه آب و فاضلاب اندیمشک در مناطق شهری کوی جانبازان، بلوار شهید تند گویان، بلوار شهید چمران و میدان آزادگان به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به این که محل احداث تصفیه خانه طرح فاضلاب اندیمشک نیز جانمایی شده است، بیان کرد: طرح فاضلاب شهری اندیمشک یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی شهرستان بوده و سبب افزایش کارایی و رضایت شهروندان از خدمات اداره آب و فاضلاب می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک با بیان این که همچنین عملیات کلنگ زنی مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر حسینیه به زمین زده شده و بیش از 24 میلیارد ریال برای بهره برداری از آن اختصاص یافته است، ادامه داد: این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان و با هدف تأمین رضایت شهروندان به اجرا می‌رسند.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار