دبیر فدراسیون گلف با اشاره وجود ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی در خوزستان و نیاز به ورود بخش خصوصی به ورزش گلف، گفت: خوزستان بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به این رشته است.
کد خبر: ۵۶۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 15 February 2018

 فریدون یوسف‌شاهی در ابتدا درباره برگزاری رقابت های گلف یادواره" مرحوم شهباز حسین پور"، اظهارکرد: این رقابت ها با شرکت گلفبازان مطرح کشور از هشتم تا یازدهم اسفندماه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان این که با توجه به وجود زمین های متعدد گلف در خوزستان این رشته به لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی غنی است، گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستانی تشکیل می دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می برد.

دبیر فدراسیون گلف با اشاره به مشکلات مالی این رشته در کشور، افزود: برای رفع این موضوع باید از بخش خصوصی کمک گرفت و با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود در خوزستان لازم است که مسولان استان از پتانسیل های بخش خصوصی برای کمبود نواقص و تامین اعتبارات ورزش گلف استفاده کنند.

وی با بیان این که گلف خوزستان همیشه وضعیت خوبی در سطح کشور داشته است، گفت: ورزش گلف باید همچون رشته های کم نام و نشان دیگر در بین فعالان اقتصادی نفوذ پیدا کند. خوزستان با وجود ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به ورزش گلف است. این استان نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت لازم را به خوبی دارد و با برنامه ریزی مناسب می تواند در این عرصه موفق تر ظاهر شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار