مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش‌ها در شمال استان تا امشب و ورود دومین موج بارشی از اواخر وقت پنج‌شنبه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 14 February 2018

کوروش بهادری با اشاره به شروع بارش‌ها از شب گذشته اظهار کرد: بارش‌های پراکنده و رگباری تا امشب در مناطق شمالی خوزستان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در شهرهای خوزستان تا امروز صبح افزود: میزان بارش‌ها در آبادان 2.2 میلی‌متر، امام‌زاده عبدالله 35 میلی‌متر، باغملک 15 میلی‌متر، صیدون 21 میلی‌متر، تاراز 30 میلی‌متر، دزفول 1.5 میلی‌متر، مسجدسلیمان 7.1 میلی‌متر، رامهرمز 7.3 میلی‌متر، ماهشهر 4.6 میلی‌متر، امیدیه 3.5 میلی‌متر، بهبهان 5.6 میلی‌متر، شوشتر 3 میلی‌متر، ایذه 22.5 میلی‌متر، شادگان 2 میلی‌متر، اندیمشک 2.6 میلی‌متر، لالی 2.8 میلی‌متر، دهدز 19 میلی‌متر، آغاجاری 4.2 میلی‌متر و در اهواز 5.5 میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج دوم بارش‌ها از اواخر وقت پنج‌شنبه وارد استان خوزستان می‌شود و تا روز دوشنبه هفته آینده با شدت و ضعف فعالیت خواهد داشت.

بهادری ادامه داد: انتظار داریم این سامانه بارشی از سامانه بارشی گذشته قوی‌تر باشد و بخشی از کمبودهای بارش در حوضه‌های آبریز را به ویژه برای مصارف شرب و تأمین برق را تأمین کند.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته رامهرمز با 31 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 8 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 15 تا 27 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بارندگی ، هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار