نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: سال‌ها است پروژه‌های غیر کارشناسی و غیرعلمی انتقال آب و سدسازی خوزستان را دچار چالش جدی کرده است.
کد خبر: ۵۶۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 14 February 2018

جواد کاظم نسب دررابطه با تحصن امروز نمایندگان مجلس، اظهار کرد: نمایندگان خوزستان امروز در جلسه علنی مجلس نسبت به طرح‌های انتقال آب، تداوم پدیده گردوغبار و سدسازی در مقابل جایگاه هیئت‌رئیسه مجلس تحصن کردند.

وی بابیان اینکه انتقاد نمایندگان خوزستانی در مجلس در جهت اعلام همبستگی با مردم استان است، گفت: سال‌ها است پروژه‌های غیر کارشناسی و غیرعلمی انتقال آب و سدسازی خوزستان را دچار چالش جدی کرده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالفت نمایندگان با مواردی از بودجه سال 97 که در آن ردیف‌هایی برای طرح بهشت‌آباد در نظر گرفته‌شده بود نیز از موارد اعتراض و تحصن نمایندگان بود

کاظم نسب با تأکید بر لزوم به تعلیق درآوردن طرح‌های انتقال آب از خوزستان عنوان کرد: دولت باید در کمترین زمان ممکن برای مسئله ریزگردها و نجات تالاب‌ها تصمیمات جدی بگیرد.

وی با اشاره به 120 برابر غلظت گردوخاک ظرف دو روز گذشته گفت: شرایط ناشی از غلظت گردوخاک نشان داد طرح‌هایی که مسئولان به‌منظور مقابله با ریزگرد مدعی آن‌ها هستند موقتی است و نتایج موردنیاز از آن گرفته نشده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار