مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امروز شاهد 5 مورد قطعی برق در شبکه فشار ضعیف و 4 مورد فالت گذرا بر روی فیدرهای شبکه فشار متوسط در سطح شهر اهواز بودیم.
کد خبر: ۵۶۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 13 February 2018

علیرضا شکرخدائی اظهار کرد: طبق هشدارهایی که روز گذشته مدیریت بحران استان در خصوص وزش باد شدید و وقوع پدیده ریزگرد در استان و شهرستان اهواز به ما داد، از ساعات اولیه امروز همه نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: از ساعات 9 صبح که عملا وزش باد و پدیده ریزگردها در اهواز آغاز شد، نیروهای عملیاتی با توجه به آمادگی که داشتند در محل هایی که شاهد فالت، فالت گذرا و یا اتصال کوتاه در اثر برخورد اجسام با شبکه بودند، حضور پیدا کرده و نسبت به حل مشکل اقدام می کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام قطعی برق از سوی مرکز دیسپاچینگ، گروه های عملیاتی در محل حاضر و نسبت به حل مشکلات اقدام می کنند.

شکرخدایی عنوان کرد: علت خاموشی های پراکنده ای که در شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در شهر اهواز رخ داده است، بعضا به دلیل وزش باد شدید و برخورد اشیا با شبکه بوده است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد 5 مورد قطعی برق در شبکه فشار ضعیف و 4 مورد فالت گذرا بر روی فیدرهای شبکه فشار متوسط در سطح شهر اهواز بودیم. در این زمینه با اعلام هرگونه مشکل از سوی مرکز دیسپاچینگ، نیروهای عملیاتی در محل حاضر می شوند و نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: از ساعت 9 صبح امروز تا کنون در شبکه فشار ضعیف شاهد قطعی برق در یک خیابان از شهرک دانشگاه، یک خیابان در منطقه کیان شهر، یک خیابان در منطقه باغ معین، یک خیابان در منطقه فاز دو پاداد و یک خیابان نیز در منطقه بسیجیان اهواز بوده ایم. همچنین شاهد 4مورد فالت گذرا بر روی فیدرهای شبکه فشار متوسط به دلیل برخورد اشیا به این شبکه ها بودیم.

شکرخدایی خاطر نشان کرد: باتوجه به اقدامات انجام گرفته در راستای پایداری شبکه، خوشبختانه شاهد پایداری شبکه برق اهواز هستیم. باتوجه به وقوع این پدیده، امروز عملا شبکه پایداری را در سطح شهر اهواز شاهد بودیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار