معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در استان گفت: در چند روز اخیر همه انبارهای هلال احمر شارژ شده و از لحاظ اقلام بیست و دوگانه امدادی مشکل خاصی نداریم.
کد خبر: ۵۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 13 February 2018

 

شارژ کلیه انبارهای هلال احمر در پی احتمال وقوع سیلاب در خوزستان

صادق سلامت در جلسه بررسی، اتخاذ تصمیم و آمادگی در خصوص نحوه مقابله با سیلاب که دیروز (دوشنبه 23 بهمن‌ماه) برگزار شد، با اشاره به زلزله دیروز در دهدز اظهار کرد: پس از این زمین‌لرزه شهرستان‌های ایذه، باغملک و رامهرمز آماده‌باش هستند. همچنین با توجه به گرد و خاکی که برای فردا پیش‌بینی شده، به همه شهرستان‌ها اعلام کردیم که جهت توزیع ماسک‌ها با فرمانداران هماهنگ باشند. 


وی افزود: در خصوص احتمال وقوع سیلاب نیز در چند روز اخیر همه انبارهای هلال احمر شارژ شده و از لحاظ اقلام بیست و دوگانه امدادی مشکل خاصی نداریم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: پس از این جلسه نیز از طریق فضای مجازی، همه مسئولین شعب و امداد و نجات را در جریان کامل این جلسه قرار می‌دهیم تا آمادگی لازم را داشته باشند.

سلامت با بیان اینکه آب معدنی جزو اقلام بیست و دوگانه هلال احمر نیست، گفت: اعتباری در خصوص تأمین آب معدنی تخصیص داده نشده ولی سعی می‌کنیم که جهت توزیع آب معدنی در مناطق در خطر سیلاب اقدام کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار