در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی
مردم رامهرمز صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور در راهپیمایی در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی یک بار دیگر همبستگی ، اتحاد و ارادت خود به جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۵۶۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 11 February 2018

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان رامهرمز از پیر و جوان و زن و مرد، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر همبستگی، اتحاد و ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. و با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

مردم رامهرمز با حضور حداکثری و تماشایی خود در این آیین و با سر دادن شعارهای انقلابی باردیگر بر حمایت از کشور خود، آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کردند و با لبیک به ندای امام خامنه‌ای تماشای‍ی‌تر از گذشته وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در این را‌ه‌پیمایی که از ساعات اولیه صبح در میدان آزادی تجمع کرده بودند با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است ساعت 9:30 صبح به‌سمت میدان سلمان‌فارسی حرکت کردند.

در این مسیر و درکنار صحنه‌های زیبایی از حضور مردم، چیزی که از همه جالب‌تر به‌نظر می‌رسید حضور نسل‌هایی بود که انقلاب را ندیده بودند، جوانان و نوجوانانی که با در دست داشتن عکس شهدای مدافع حرم و کشیدن نقش پرچم جمهوری اسلامی بر گونه‌ها و دست‌های خود و مردم عشق، ارادت و شوق خود را به کشورشان ابراز می‌کردند.

راهپیمایی امروز مردم رامهرمز پرشورتر و تماشایی‌تر از سال‌های گذشته در میدان سلمان‌فارسی با سخنرانی سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای سپاه ادامه پیدا کرد و بعد از آن نیز با قرائت قطعنامه ای ۱۰ بندی که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید می شد به پایان رسید.

راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در نقاط مختلف شهرستان از جمله بخش های سلطان آباد، رودزرد و ابوالفارس نیز برگزار شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار