عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:
عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: انقلاب اسلامی در ایران جریانی است که ایستایی ندارد و پیوسته و دامنه‌دار علیه ظلم داخلی و استکبار مقاومت می‌کند.
کد خبر: ۵۶۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 11 February 2018

 

انقلاب اسلامی ایران جریانی است که ایستایی ندارد

حجت‌الاسلام عباسعلی اختری پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور فراگیر مردم ایران در عرصه‌های مختلف به خصوص جشن پیروزی انقلاب به پیروی از رهبر عظیم الشان و به دنبال تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است.

وی به شرایط ویژه و مهم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و افزود: هم‌وطنان با حضور گسترده خود با توجه به شرایط جدید بین‌المللی و تهدیدات سردمداران آمریکا علیه کشورمان، پاسخ قاطع به این یاوه‌گویی‌ها می‌دهند.

حجت‌الاسلام اختری تأکید کرد: دشمنان ما به تجربه دریافته‌اند که با منطق زور و تهدید نمی‌توانند با ملت ایران سخن‌ بگویند؛ بنابراین هیاهوی ترامپ و همفکرانش علیه کشورمان با پاسخ محکم و دندان‌شکن مردم با بصیرت و عمل انقلابی و شجاعانه مسئولان نظام پاسخ داده خواهد شد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در ایران جریانی است که ایستایی ندارد و پیوسته و دامنه‌دار از روزی که نخستین جرقه‌های آن زده شد علیه ظلم داخلی و استکبار مقاومت کرد و به این مبارزه ادامه می‌دهد.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نخستین سخنرانی امام راحل در بهشت‌زهرا بهمن سال ۵۷ گفت: معمار کبیر انقلاب در آن سخنرانی به تسلط ۵۰ ساله استعمار آمریکا و انگلیس بر منابع انسانی و اقتصادی ایران اشاره کردند و مبارزه با استعمار و استکبار را به عنوان کلید طلایی و راهبردی عملی برای دولت‌ها و مسئولان نظام و مردم برشمردند.

حجت‌الاسلام اختری، حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب را عملی نهادینه شده خواند و افزود: حضور مردم در مناسبت‌های مختلف و بصیرت و موقعیت‌شناسی آنان فرصت هرگونه بهره‌برداری را از دشمنان گرفته است.

وی در پایان از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم دزفول از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون همواره با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف ارادت و عشق خود به نظام و رهبری را ثابت کرده‌اند.

امروز راهپیمایی مردم انقلابی دزفول که نسبت به سال‌های گذشته از شور و عظمت بیشتری برخوردار بود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از محل آستان متبرک حضرت سبزقبا (ع) دزفول آغاز شد.

مردم انقلابی دزفول با اجتماع پرشور خود با سردادن شعارهایی نظیر «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم» و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر به میدان آمدند و با آرمان‌های انقلاب و اسلام بیعت کردند.

این راهپیمایی انقلابی تا جوار شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دزفول در گلزار شهیدآباد دزفول ادامه داشت.

امروز، مرد و زن، پیر و جوان در دزفول به خیابان‌ها آمدند تا به دشمن ثابت کنند که رمز موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی وحدت و همدلی مردم با نظام و حکومت است و هیچ‌گاه پشت رهبر و انقلاب را خالی نخواهند کرد.

امروز طنین الله‌اکبر و شعارهای انقلابی در دزفول بار دیگر این شهر پرآوازه را به دوران دفاع مقدس برد که در آن زمان نیز مردمان غیورش با همین صلابت و وحدت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

اقشار مختلف مردم دزفول در پایان راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با اجتماع در جوار شهدا و سردادن شعار الله‌اکبر بار دیگر با آرمان‌های شهدا، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار