تیم‌های برتر رقابت‌های قهرمانی داژبال بانوان خوزستان مشخص شدند.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 10 February 2018

 

معرفی برترین‌های مسابقات داژبال بانوان خوزستان

پروانه شقایق، رییس کمیته داژبال هیات ورزش‌های همگانی استان اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) با حضور 14 تیم در اهواز برگزار شد که در دیدار فینال تیم منتخب خوزستان با غلبه بر تیم سوسنگرد الف عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های سوسنگرد الف و ب نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به ترکیب تیم قهرمان این دوره از مسابقات، افزود:‌ سمانه اهوازی، منا بهمنی نژاد، نگار عراقی، ابتسام عتابی، مولود بهمنی‌نژاد و محدثه نوروزی‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را هم دارند، به عنوان ترکیب تیم منتخب خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

رییس کمیته داژبال هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با مثبت برشمردن سطح این مسابقات، گفت: حضور ملی‌پوشان خوزستانی در این رقابت‌ها به بالا رفتن سطح فنی این دوره از مسابقات کمک کرده بود و شاهد رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها بودیم.

وی با بیان این‌که استان از پتانسیل بسیار خوبی در این رشته برخوردار است، عنوان‌کرد: حضور 14 تیم در این رقابت‌ها بیان‌گر این موضوع است و امیدواریم با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات همگانی استان علاوه بر تکرار عنوان قهرمانی خوزستان در کشور، بار دیگر شاهد حضور پررنگ ورزشکاران استان در تیم‌ملی داژبال باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: داژبال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار