رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تمهیدات ویژه این سازمان برای برگزاری ایمن مراسم یوم الله ۲۲ بهمن را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 10 February 2018

 

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی اهواز ویژه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

آتش‌پاد علی تراب‌پور اظهار کرد: پرسنل اداری و عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اهواز در لبیک به مقام معظم رهبری و همگام با سایر هموطنان و پرسنل شهرداری اهواز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در راستای اجرای وظایف محوله خود به منظور بالا بردن آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی و با توجه به گستردگی این راهپیمایی عظیم تدابیر خاص و مدونی را پیش‌بینی و در این روز به اجرا می‌گذارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: از جمله تدابیر اتخاذ شده استقرار پنج دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین همچنین استقرار و استفاده از پنج دستگاه خودروی واکنش سریع- مجهز به سیستم اطفای حریق روت فایر با قابلیت سرعت و مانور بالا ویژه نقاط پرتردد و دارای گره‌های ترافیکی از جمله اماکنی مانند میدان ساعت، میدان مولوی، ابتدای پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، تقاطع شریعتی - سلمان فارسی و چهارراه آبادان است.

تراب‌پور عنوان کرد: شش تیم دو نفره از آتش‌نشانان مجهز به سیستم اطفای حریق AFT، پرتابل در تقاطع‌ها و در مسیر راهپیمایی و همراه با راهپیمایی‌کنندگان در این مراسم حضور دارند تا بالاترین سطح آمادگی و ایمنی مراسم تامین شود. همچنین دو تیم مجهز غواصی از کمپ‌های امداد آبی سازان با تمام امکانات در زیر پل سلمان فارسی در مسیر رودخانه کارون مستقر می‌شوند.

وی گفت: همچنین چهار گشت خودرویی مدیران مناطق و فرماندهان ایستگاه‌های عملیاتی مجهز به انواع کپسول‌های اطفای حریق در سطح هسته مرکزی شهر اهواز استقرار خواهند یافت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز از شهروندان بیان کرد: با توجه به شکوه و عظمت خاص این مراسم و حضور حداکثری عاشقان ولایت و رهبری شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ اطلاع‌رسانی کرده و مسیر را برای خودروهای امدادی باز نگه دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار