معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با ایجاد شهرک تولید فراورده‌های سلامت به‌طور حتم می‌توانیم بادانشی که در خوزستان وجود دارد زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۶۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 09 February 2018

حسین برزگر اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش انجمن داروسازان ایران را ایجاد زمینه‌هایی را که منجر به ارتقاء خدمات دارویی به مردم استان شود را موردمطالعه و بررسی قرارداد دهیم.

وی با تأکید بر بالا بردن سطح خدمات به مردم در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های استان افزود: در قالب این همایش و از طریق همفکری و بررسی مسائل و مشکلات درصدد رفع موانع جامعه داروسازان استان هستم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بابیان اینکه دستاوردهای موفقی در استان داشتیم گفت: دستاوردهای استان می‌توانند به شکل ملی در کشور مورداستفاده قرار بگیرند.

وی با تأکید بر توانایی داروسازان استان در تولید فراورده‌های سلامت عنوان کرد: در این زمینه مسئولان استان زمینه شهرک تولید فراورده‌های سلامت را فراهم و کارهای خوبی صورت گرفته است.

برزگر افزود: با ایجاد شهرک تولید فراورده‌های سلامت به‌طور حتم می‌توانیم بادانشی که در استان وجود دارد زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به قدمت دانشکده داروسازی و حضور اساتید مجرب و علمی گفت: اساتید همین دانشکده برای اولین بار موفق به تولید دارو شدند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی درصدد ایجاد پارک علم و فناوری است تا کمک بیشتری به شرکت‌های دانش‌بنیان کند.

وی اظهار کرد: درزمینهٔ راه‌اندازی سامانه‌هایی که می‌تواند به نظارت بیشتر به حفظ سلامت دارو منجر شود به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار