بخشدار دهدز:
بخشدار دهدز با اشاره به بالا رفتن تعداد قطعی‌ها برق در این بخش گفت: بااین‌وجود مسئولان اداره برق شهرستان ایذه به تماس‌ها و درخواست‌ها ما پاسخ نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 09 February 2018

حجت‌اله خسروی امروز با اشاره به مشکلات متداول قطعی برق در بخش دهدز، اظهار کرد: همواره مشکل برق در ماه‌های اخیر در دهدز و روستاهای آن به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل‌شده است.

وی بابیان اینکه اوضاع برق دهدز در وضعیت نامطلوب و بسیار بد است افزود:‌ در دو هفته اخیر وضعیت برق بخش دهدز بدتر از گذشته شده است و چندین بار شاهد قطعی بوده‌ایم که هیچ‌یک از متولیان آن پاسخ‌گو نیستند و از سوی دیگر نیز باعث اعتراض مردم شده است.

بخشدار دهدز بیان کرد: عدم پاسخ‌گویی تنها برای درخواست‌های ما نبوده و مسئولان اداره برق ایذه حتی تماس‌های تلفنی من را جواب نمی‌دهند.

خسروی ادامه داد: اینک که در فصل سرد و کم‌مصرف برق قرار داریم قطعی‌های برق به اوج خود رسیده است و باید دید مسئولان برق شهرستان ایذه چگونه می‌خواهند از پس گرمای تابستان و بالا رفتن مصارف و بیشتر شدن قطعی‌ها برآیند.

وی بابیان اینکه مدیران سابق اداره برق شهرستان ایذه برای حل مشکلات برق دهدز پیگیری بیشتری داشته و پاسخ‌گو بودند گفت: انتظار می‌رود مسئولان کنونی اداره برق شهرستان ایذه نیز بخش دهدز را موردتوجه خود قرار دهند و هرچه سریع‌تر برای حل این مشکل در منطقه اقدامات خود را انجام دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار