به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
فرماندار ریگان از افتتاح 63 طرح با اعتبار 13 میلیارد تومان در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از 2 هزار و 500 خانوار ریگانی از مزایای آنها بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 09 February 2018

امین باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آسفالت 5 هزار متر مربع در بخش گنبکی در 4 روستا افتتاح غسالخانه، ساختمان خانه بهداشت حجت آباد و 12 طرح برق‌رسانی در این بخش شامل رفع افت ولتاز و توسعه برق روستایی از جمله این طرح‌ها در بخش گنبکی ریگان بود.

فرماندار ریگان افزود: آسفالت محوطه 5 مدرسه به متراز 10 هزار متر مربع و بهره‌مندی 700 دانش‌آموز از جمله طرح‌های افتتاح شده در شهرستان ریگان بود.

باقری گفت: آسفالت معابر شهر ریگان به منظور جلوگیری از ریزگردها به مقدار 7 هزار متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 8 دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار 289 میلیون توان تحویل مددجو‌یان کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: 3 واحد آموزشی شامل مدرسه برکت با زیر بنای 800 متر مربع و بهره‌مندی 130دانش‌آموز مدرسه خیر‌ساز روستای حشر‌آباد با زیر بنای 310متر مربع و بهره‌مندی 30 دانش‌آموز و مدرسه حاجی‌آباد با زیر بنای 110 متر مربع از جمله طرح‌های افتتاح شده در حوزه آموزش و پرورش ریگان هستند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

باقری گفت: مجتمع آبرسانی منطقه رودشور با مخزن 5 هزار متر مکعبی و بهره‌مندی پنج روستا از آب آشامیدنی سالم امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ریگان تصریح کرد: طرح نهالکاری در 700 هکتار از اراضی شهرستان ریگان با اعتبار 14 میلیارد ریال امروز آغاز شد که با اجرای این طرح بیش از 30 روستا و جاده ترانزیت ریگان چابهار از هجوم شن‌های روان در امان می‌مانند.

وی گفت: ساخت پنج استخر نگهداری آب به منظور آبیاری طرح نهال‌کاری و با خط انتقال 6 و نیم کیلومتر امروز به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار ریگان ابراز کرد: امروز همچنین دو طرح کشاورزی شامل اجرای طرح بارانی و قطره‌ای در 86 هکتار از اراضی شهرستان ریگان با اعتبار 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

باقری با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها از هدر رفت 70درصدی آب در بافت شنی منطقه جلوگیری شد، گفت: 85 درصد اعتبار این طرح‌ها بلاعوض و مابقی آن از آورده کشاورزان است.

فرماندار ریگان اظهار کرد: بیش از 23 طرح برق‌رسانی شامل افت ولتاز توسعه برق روستایی در بخش مرکزی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

باقری گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از 2 هزار و 500 خانوار ریگانی از مزایای آنها بهرمند شدند.

وی اذعان کرد: امروز همچنین کلنگ کارخانه کارتن‌سازی شهرستان در شهرک صنعتی ریگان به زمین زده شد که با اعتبار 25 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 12نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر‌مستقیم در شهرستان فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار