فرماندار حمیدیه خبر داد
فرماندار حمیدیه گفت: به مناسب دهه مبارک فجر یک پروژه درمانی در شهرستان حمیدیه و دو پروژه آبرسانی در روستاهای بخش مرکزی حمیدیه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 08 February 2018

عاشور سواری پور عصر امروز در حمیدیه با اشاره به پروژه‌های حوزه درمان افتتاح شده در دهه مبارک فجر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل: مرکز خدمات جامع سلامت روستای گمبوعه با 2 هزار مترمربع مساحت و 489 مترمربع زیربنا بااعتبار حدود 600 میلیون تومان و تجهیزات 40 میلیون تومان است.

وی، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، کارشناس بهداشت محیط ، اتاق معاینه، اتاق مامایی، داروخانه، اتاق تزریقات، اتاق پزشک اول، اتاق پزشک دوم و پذیرش از جمله واحدهای این خانه بهداشت برشمرد.

فرماندار شهرستان حمیدیه با ابراز خرسندی از افتتاح این خانه بهداشت عنوان کرد: با افتتاح این خانه بهداشت از تعدد مراجعات مردم روستا به مرکز شهرستان کم می‌شود

سواری پور با بیان اینکه از این به بعد شهروندان می‌توانند مراجعات درمانی و بهداشتی خود را در خانه بهداشت روستای خود انجام دهند گفت: با افتتاح این پروژه تعداد 7 هزار و 200 نفر از خدمات این خانه بهداشت بهره‌مند می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر دو پروژه آب رسانی برای پوشش آبرسانی 15 روستا از توابع بخش گمبوعه نیز کلنگ زنی شد.

سواری پور گفت: پروژه ایستگاه تقویت فشار دهلیز دو 14 روستا از توابع بخش گمبوعه با جمعیت 3 هزار و 89 نفر را تحت پوشش خود دارد.

وی افزود: این پروژه بااعتبار مصوب حدود 2 میلیارد تومان و اعتبار تخصیصی بالغ‌بر 776 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی کلنگ زنی شد.

سواری پور با اشاره به افتتاح پروژه آب رسانی تعویض و توسعه آبرسانی به روستای سید یابر عنوان کرد: این پروژه به مساحت 9 کیلومتر و با اعتبار حدود 500 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی است که با افتتاح آن 420 خانوار از آب این شبکه بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان حمیدیه با تأکید بر لزوم تأمین آب سالم و بهداشتی مردم توسط کلیه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان حوزه آب توجه ویژه‌ای به بحث آب و فاضلاب خصوصاً آب روستایی و تأمین آن داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار