با کمک ۶۵ میلیارد ریالی خیران سلامت دزفول؛
دستگاه پرتو درمانی با مساعدت خیران حوزه سلامت دزفول خریداری و در مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۶۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 08 February 2018

 

دستگاه پرتو درمانی در مرکز درمان سرطان دزفول نصب شد

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دستگاه رادیو تراپی پرتو درمانی پیشرفته که آخرین مدل دستگاه های پرتو درمانی در جهان است و در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرد با کمک خیران خریداری و برای استفاده بیماران تحت پوشش انجمن وارد مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول شد.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: دستگاه پرتو درمانی «آرتیست.سی.تی. ویژن» با کمک خیران و تلاش هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول با هزینه ای معادل ۶۵ میلیارد ریال از شرکت زیمنس آلمان خریداری شده است.

وی گفت: بهره برداری از این دستگاه در مرکز تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) نقش به سزایی در موفقیت سیر درمان مبتلایان به سرطان در منطقه دارد.

اسماعیل چگنی همچنین از کلنگ زنی مرکز درمانی بیماران خاص در دزفول خبر داد و گفت: این مرکز در هفت طبقه ویژه بیماران دیابتی، دیالیزی و دیگر بیماری های خاص جنب مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول ساخته خواهد شد که به زودی با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

مرکز پرتو درمانی امام حسن مجتبی (ع) در دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی در جنوب غرب کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع با کمک افراد خیر و نوع دوست ساخته شده و مرداد ماه سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید.

مرکز تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی امام حسن مجتبی (ع) دزفول به عنوان یک مرکز خیریه، حدود سه هزار بیمار مبتلا به سرطان از شهرهای مختلف کشور و نیز برخی کشورهای همسایه را رایگان، زیر پوشش خدمات درمانی خود قرار داده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار