دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از مزایای آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی هلال احمر، اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت های داخلی هلال احمر است.
کد خبر: ۵۶۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 08 February 2018

محمود محمدی نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در این گونه کارها ورود داشتیم و این بخش شبیه به ماجراست.

وی افزود: نفس ماجرا اتفاق خوبی است و یکی از مزایای آن استفاده از ظرفیت هایی است که در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد.

وی افزود: مزیت دیگر این مجموعه آن است که داوطلبان ما این مجموعه را اداره می کنند و این برای ما مهم است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم تا از بودجه و اعتباراتی که به ما اختصاص داده می شود سهمی را به این مجموعه در قالب بودجه جمعیت هلال‌احمر خوزستان اختصاص دهیم.

محمدی نسب تصریح کرد: یکی از مزایای آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی هلال احمر اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت های داخلی هلال احمر است.

وی اضافه کرد: مرکز کالیبراسیون تجهیزات پزشکی که توسط جمعیت هلال احمر خوزستان راه‌اندازی شده در سطح استان منحصر به فرد است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: افتتاح این مرکز علاوه بر اینکه کمک می‌کند دستگاه‌های تجهیزات پزشکی در وضعیت مناسبی کار کنند به تامین بخشی از هزینه‌های جمعیت هلال احمر نیز کمک می‌کند.

 آزمایشگاه کنترل کیفی و کالیبراسیون هلال به عنوان اولین و تنها دارنده مجوز کالیبراسیون از هر سه مرجع قانونی کشور در حوزه های مختلف شامل اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان انرژی اتمی و مرکز ملی تائید صلاحیت ایران با بیش از ۳۶ عنوان کلی تجهیزات پزشکی در حیطه فعالیت خود، کاملترین آزمایشگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی کشور بوده و با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات کنترل کیفی و کارشناسان آموزش دیده و مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی، در خدمت مراکز درمانی کشور است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار