مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران:
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوزستان در میان سایر استان های کشور در بحث احداث ساختمان‌های اداری بیمه سلامت پیشتاز است.
کد خبر: ۵۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 07 February 2018

مهدی نوروزیان عصر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان آبادان با اشاره به تاریخچه پر افتخار این شهرستان عنوان کرد: تا سال ۱۳۵۵ آبادان نخستین شهر خوزستان به لحاظ جمعیتی و آبادانی بود که متاسفانه در زمان جنگ تحمیلی آسیب های جدی بسیاری دید.

وی اظهار کرد: شهر آبادان تاریخچه پر افتخاری دارد و از سوی دیگر نیز در تاریخ کشورمان بسیار تاثیرگذار بوده، در خصوص جدایی برخی نقاط کشورمان شهرستان آبادان همیشه یکی از شهرهای محل مناقشه بوده که خوشبختانه این شهر حفظ شد.

نوروزیان تصریح کرد: بخشی از جرقه انقلاب از حادثه آتش سوزی سینما رکس آبادان آغاز و تشدید شد و اگر چه عزیزان زیادی را در این حادثه دلخراش از دست دادیم اما سوختن مظلومانه شان سبب شعله ور شدن جرقه های انقلاب بود.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هر چه به پیش می رویم می بینیم که اتفاقات عجیبی در تاریخ این شهر رخ داده است، که شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰ به دست نیروهای مردمی و لشکر ۷۷ خراسان یکی دیگر از آنها است.

نوروزیان افزود: با تمام مسائلی که این شهر با آن مواجه بوده و با تمام پتانسیل هایی که آبادان داشته اما هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است، آبادانی ها لیاقتشان بیشتر از وضعیت فعلی است و لذا بایستی تلاش های بیشتری از سوی مسئولان برای این مردم انجام شود.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین با اشاره به راه اندازی نهضت ساختمان سازی در بیمه سلامت در سطح کشور گفت: استان خوزستان در این باره پیشرو و پیشتاز است.

نوروزیان افزود: امید می رود تا ساخت و راه اندازی دیگر ساختمان های در دست احداث در این استان سبب خیر و بهره کافی مردم شود.

به گفته وی احداث ساختمان بیمه سلامت شهرستان آبادان با توجه به آنکه محل عبور زائران اربعین و کاروانهای راهیان نور است، بسیار ارزشمند و همراه با دعای خیر زائران خواهد بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار