رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح توزیع کلاه ایمنی رایگان در راستای کاهش تصادفات به موتور سیکلت سواران قانونمند ، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 07 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، رضا همتی‌زاده اظهار داشت: پلیس راه استان ایلام از ابتدای سال تاکنون در تمام شهرستان‌های استان تعداد دو هزار و ۸۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان در بین روستائیان در راستای ارتقاء ایمنی و عبور و مرور موتورسیکلت سواران قانونمند در جاده جهت پیشگیری از تصادفات به اجراء گذاشته شده است.

وی ادامه داد: کلاه ایمنی یکی از وسایل ضروری در حین موتورسواری است زیرا موتورسیکلت به دلیل اینکه فاقد هرگونه سیستم محافظت کننده به هنگام تصادف بوده و با توجه به میزان سرعت بالای که دارد از خطرناکترین وسایل نقلیه‌ای به شمار رفته که درصد بالایی از تلفات جاده‌ای در سال‌های قبل در جاده های برون شهری این استان به خود اختصاص داده بود که این پلیس با اجرای این طرح ها توانسته است نسبت به کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای این دسته از وسایل نقلیه را به حداقل بر ساند.

رئیس پلیس راه استان ایلام به راکبان موتورسیکلت سوار توصیه کرد و یادآور شد : کلاه ایمنی یکی از ابزارهایی است که در هنگام تصادف از شدت جراحات وارده به راکبان و ترک نشینان این وسیله در نواحی سر و مغز می‌کاهد.

وی در پایان از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به جهت تلاش و زحمات این عزیزان که پا به پای این پلیس در این برنامه‌ها حضور دارند تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار