جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛
علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن چشم دیدن رشد و پیشرفت ما را ندارد و دائم در حال حمله فکری و فرهنگی به ویژه علیه سپاه و بسیج و حتی علما است.
کد خبر: ۵۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم؛ سردار علی فضلی ،جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه دوشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، قرآن، عترت و ملت را سه پایه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد.

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  افزود:الگوی مقاومت بی‌تردید انقلاب اسلامی است،امروز اندیشه و فکر امامین انقلاب اسلامی تکثیر شده و در مواجهه با همه هیمنه مستکبرین جوانان می‌ایستند و فداکاری می‌کنند و داعشی‌ها، تکفیری‌ها و صهیونیستی‌ها را عاجز می‌کنند.

وی  عنوان کرد:در ایران اسلامی و در رکاب امامین انقلاب، مردم با فداکاری و مجاهدت که حتی فرزندان خود را تقدیم دین خدا می‌کنند حضور دارند و استوار در اطاعت از ولایت و امامت ایستاده‌اند.
وی گفت: شما مردم با بصیرت در اطاعت از امام راحل در انقلاب تکلیف خود را عمل کردید و اگر امروز شاهد پیروزی پی در پی جبهه مقاومت هستیم از مجاهدت شما مردم است.

وی توضیح داد: عملیات کربلای ۴ که ۶ ماه برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم در کمتر از ۶ ساعت به عدم فتح منجر شد اما جوانان ما با استراتژِی که داشتند نا امید نشدند و بنا به تکلیف و به دستور امام خود پا در میدان گذاشتند.

فضلی با اشاره به راهنمایی های امام در طول جنگ توضیح داد: در جلسه‌ای علت شکست عملیات مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس امام راحل دستور به عملیات کربلای ۵ را دادند و ما در این عملیات به همه اهداف خود رسیدیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در خط مقدم نیروهای ما سر سوزنی از این اقدام و عملیات خود تردید نکردند، تصریح کرد: حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد از رزمندگان عملیات کربلای ۴ و ۵ از بسیجی‌ها و مردم بودند.

داعش پیاده نظام مستکبرین استوی با بیان اینکه داعش و تکفیری‌ها پیاده نظام مستکبرین، کفار و صهیونیست‌ها هستند، گفت: این‌ها را به نام اسلام جلو انداختند و خودشان در پشت صحنه بدون هیچ تلفاتی به سر می‌بردند و با هزینه کردن و فراهم آوردن امکانات مادی داعشی‌ها را به جان مسلمین انداختند.

فضلی با بیان اینکه در سوریه جشن پیروزی گرفته شد اما در جغرافیای آنجا هنوز عناصری از آن گروهک‌ها وجود دارد، افزود: ما معتقیدم این‌ها هر جای گیتی باشند قابل ترحم نیستند و باید از بین بروند؛ داعشی‌ها از آن شعارهای اولیه خود گذاشتند و فهمیده‌اند در برابر اراده مؤمنین و مسلمین نمی‌توانند بایستند.
 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن چشم دیدن رشد و پیشرفت ما را ندارد،گفت:دشمن  دائم در حال حمله فکری و فرهنگی به ویژه علیه سپاه و بسیج و حتی علما است.

سبقت گرفتن دستگاه‌ها از هم برای امدادرسانی به زلزله‌زدگانجانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: فرمان ولی امر را همان ساعت اول دریافت کردیم و در منطقه حضور یافتیم؛ همه دستگاه‌ها در امدادرسانی از همه سبقت می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه طبق تقسیم بندی قرار شد سر پل ذهاب را ارتش و روستاها را بسیج و سپاه امدادرسانی کنند، تصریح کرد: برخی در فضاهای مجازی به این موضوع که آن هم از بیماری آنان است دامن زدند و تعابیری دیگر کردند.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ روستا برای امدادرسانی و ۱۵ هزار و ۹۰۴ خانوار برای خدمت‌رسانی در روستا به ما واگذار شده بود، افزود: ما از آمادگی ۴ هزار مهندس عمران بسیجی خبر داده بودیم که از آن‌ها استفاده نشد.

فضلی  از نصب ۸ هزار و ۳۰۰ کانکس توسط قرارگاه خاتم و ۵ هزار و ۴۶ کانکس توسط گروه‌های مردمی در منطقه زلزله‌زده خبر داد و افزود: نزدیک به ۱۳ هزار سکو برای نصب کانکس ساخته شد و هزار و ۹۰۰ سرویس بهداشتی و حدود ۴۶۰ حمام ایجاد شد.

وی با بیان اینکه برای اسکان دائم زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کردیم، گفت: از روزی که اعلام آمادگی کردیم غیر از مددجویان سازمان بهزیستی که قراردادی با بسیج سازندگی ما منعقد کردند هیچ درخواست کمک دیگری از سپاه و بسیج برای اسکان مرم در روستاها و سرپل ذهاب نشد.

فضلی  تأکید کرد: ما اعلام می‌داریم برای ایجاد اسکان امن و قابل قبول زلزله‌زدگان آمادگی کامل داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار