مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به منظور تنظیم قیمت تخم مرغ در بازار استان حدود 25تن تخم مرغ از کشور ترکیه وارد استان شده است و با قیمت شانه‌ای 12هزار و 600تومان در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ 04 February 2018

مسعود احمدی اظهار کرد: حدود هزار کارتن 25 کیلویی تخم‌مرغ از کشور ترکیه وارد استان شده است تا نیاز استان به تخم مرغ را تامین کند و در صورت نیاز بیشتر نیز مجددا وارد خواهیم کرد.

وی افزود: با هماهنگی که با اتحادیه کشوری مرغداران انجام شده است به منظور تنظیم قیمت تخم‌مرغ در بازار، در صورت نیاز بیشتر استان به تخم‌مرغ -به هر میزانی که نیاز باشد- تخم‌مرغ وارد استان می‌کنیم.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: تخم‌مرغ‌های وارداتی به صورت شانه‌ای فروخته می‌شود. در این زمینه هر شانه تخم‌مرغ با قیمت 11هزار و 600تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد و فروشنده نیز باید هر شانه را با قیمت 12 هزار و 600تومان به مصرف کننده بفروشد.

احمدی بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در بازار حدود 7200 تا 7300 تومان است در حالی که قیمت مصوب شده هر کیلوگرم تخم مرغ 6500 تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در استان با همه مرغداران به توافق رسیده‌ایم که تخم مرغ را با قیمت مصوب به فروش برسانند اما فقط 11مرغدار در استان تخم مرغ تولید می‌کنند و باقی تخم مرغ موجود در استان، از استان‌های دیگر وارد می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تخم مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار