رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ۱۸ طرح حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۶۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 04 February 2018

عبدالرضا نجفی در اندیمشک اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیازمند توجه ویژه مسئولان استان و وزارت بهداشت و درمان است و در صورت توجه ویژه به خدمات این حوزه، مشکلات اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان کاهش و برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نیازهای شهرستان اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان گفت: با توجه به ظرفیت گسترده اندیمشک در حوزه تردد ریلی و جاده‌ای و هم چنین حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین در این شهرستان، باید نگاه به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی اندیمشک و تامین نیازهای شهروندان جدی و ویژه باشد.

رئیس شکبه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با اشاره به این که بیش از 18 طرح درمانی در شهرستان اندیمشک در حال اجرا است، عنوان کرد: این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به‌زودی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به محرومیت‌های شهرستان اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان، افزود: ام آر ای بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، واحد درمانی کوی لور، درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) و اورژانس بیمارستان امام علی(ع) از جمله این طرح‌ها هستند.

نجفی با بیان این که روند تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با حضور مسئولان وزرات بهداشت مورد بررسی قرار گرفته است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در نیمه ابتدایی سال 1397 برخی از طرح‌های شاخص شهرستان اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در تکمیل و تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان آخرین استانداردهای روز کشور به‌کارگیری شده است و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی بلند و مهم در حوزه تأمین رضایت شهروندان برداشته و نیازهای بهداشتی و درمانی اندیمشک کاهش یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با اشاره به کمبود خدمات بهداشتی و درمانی در آزادراه اندیمشک -پل زال ادامه داد: برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی در این مسیر مهم جاده‌ای پیگیری‌های گسترده‌ای انجام و به‌زودی شاهد برطرف شدن این مشکل خواهیم بود.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار