معاون فرماندار شادگان:
معاون فرماندار شادگان گفت: ایجاد منابع درآمد زایی مستمر به منظور تقویت بنیه مالی شهرداری ها ضرورتی انکار ناپذیر است و باید در اولویت برنامه های کاری شهرداران قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۶۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 03 February 2018

نعمت اله آلبوغبیش پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه کمیسیون بررسی مشکلات کارگری این شهرستان عنوان کرد: تسریع در پرداخت مطالبات و حقوق معوق کارگران بسیار ضروری است. عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران، نارضایتی و کاهش کیفیت و کمیت عملکرد این قشر را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد منابع درآمدزایی مستمر از سوی شهرداران مناطق افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و افزایش سطح رضایتمندی آنها بی شک باعث می شود تا کیفیت کار ارائه شده از سوی این قشر افزایش یابد و در نهایت نتیجه مطلبو تری حاصل شود.

آلبوغبیش گفت: ایجاد منابع درآمد زایی مستمر به منظور تقویت بنیه مالی شهرداری ها ضرورتی انکار ناپذیر است و باید در اولویت برنامه های کاری شهرداران قرار بگیرد.

آلبوغبیش از تشکیل اولین شرکت تعاونی کارگری توسط شهرداری دارخوین تقدیر کرد و ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تشکیل شرکت های تعاونی کارگری توسط شهرداری های شادگان و خنافره، واگذاری پیمانکاری نیروی انسانی شهرداری ها را به شرکت های تعاونی کارگری خواستار شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار