نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اهواز ابراز تأسف از وضعیت پرداخت تسهیلات در خوزستان، گفت: استان خوزستان باوجوداینکه درزمینهٔ سپرده‌گذاری در بانک‌ها از رتبه بسیار خوبی در کشور بهره می‌برد اما به لحاظ پرداخت تسهیلات در آخرین رتبه قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 03 February 2018

علی ساری در جلسه تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی که با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان، بخشداران اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار شد، اظهار کرد: بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست‌بانک و صندوق کشاورزی و کارآفرینی به‌عنوان بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به روستائیان معرفی‌شده‌اند، بانک‌ها باید در تخصیص اعتبارات و پرداخت به‌موقع آن‌ها به متقاضیان همکاری کنند.


به گزارش "تابناک" وی با ابراز تأسف از وضعیت پرداخت تسهیلات در خوزستان، عنوان کرد: استان خوزستان باوجود به لحاظ سپرده‌گذاری در بانک‌ها از رتبه بسیار خوبی در کشور بهره می‌برد اما به لحاظ پرداخت تسهیلات در آخرین رتبه قرار دارد.


نماینده مردم اهواز با تأکید بر لزوم رفع ابهامات در پرداخت تسهیلات و تسهیل درروند اجرایی پرداخت‌ها در استان بیان کرد: پرداخت تسهیلات به روستائیان متناسب با وضعیت بیکاری، محرومیت و درآمد در مناطق مختلف است که انتظار می‌رود بانک‌ها با حساسیت ویژه‌ای این کار را انجام دهند.


وی گفت: خوزستان از ظرفیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار است و پرداخت تسهیلات می‌تواند ظرفیت‌های موجود را به فعالیتی مستمر برای روستائیان تبدیل کند.


ساری در پایان عنوان کرد: در صورت عدم همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات یا عدم پرداخت به‌موقع آن‌ها از راه‌های دیگری برای تغییر وضعیت استفاده می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار